Leiden mogelijk eerste vuurwerkvrije stad van Nederland

Daarom doen ze het ook, eerst weer een opvolgend probleem veroorzaken. Daar komt nog meer negatief gezeur uit en daarna volgt de landelijke oplossing. Wacht maar af...
Gewoon uitgebreid genieten de komende 2 tot 3 jaar ??!!!

Daarom doen ze het ook, eerst weer een opvolgend probleem veroorzaken. Daar komt nog meer negatief gezeur uit en daarna volgt de landelijke oplossing. Wacht maar af...
Gewoon uitgebreid genieten de komende 2 tot 3 jaar ??!!!

2 tot 3 jaar.......hoop dat je gelijk krijgt......in dit tempo geef ik het nog 1 jaar.

Ik stel voor een meeting van vuurwerk freaks 31 december 18.00u. 😁 Zonder gekkigheid, waar gaat het toch naartoe in ons land?

Leuk voor de omliggende plaatsen van leiden want iedereen gaat daar staan te stoken

Kun je rekenen, reken daar maar niet op. Er is hoogstens een kleine groep vw liefhebbers die een naar een andere locatie zou gaan, geloof me.

De gewone man gaat snel mee in de nieuwe traditie zonder vuurwerk en zal genoegen nemen met slap gelul op tv als vervanging

De gewone man gaat snel mee in de nieuwe traditie zonder vuurwerk en zal genoegen nemen met slap gelul op tv als vervanging

Interessante discussie. Is inderdaad maar net hoe je het bekijkt.

Ik ken ook veel niet-freaks die gewoon als normale consument een beetje stoken maar die een enorme hekel hebben aan al dat linkse gedram en gewoon zeggen te zullen blijven stoken voor hun eigen huis.

Echter (waar ik best bang voor ben) zal ook een flink deel genoegen gaan nemen met een show waar ze dan bezopen naar toe rijden met verkeerschaos en slechte beveiliging en alle gevolgen van dien.

De tijd zal het gaan leren!

Back
Bovenaan