Leiden - Leiderdorp 10 december 2011

Mij herken je wel als een kleintje van 1.70 met zn pa hahaha
edit:

ik ga er nu vandoor ik zie wel wat er wordt geschoten ;)

Laatst bewerkt:
Zooo, hele mooie producten + finale, bijna alles is gefilmd en heb ook nog een paar mooie foto's :D Vlak voor de aanvang van de show werd er ook nog wat knalvuurwerk afgestoken. Toen ik aan t filmen was had ik de hele tijd een kind die maar bleef zeggen dat ie bang voor het vuurwerk was haha :D

Zowww ook weer thuis, eerst een lekkere demo in rijswijk gezien en op de terugreis ff langs leiden,.lekker hoor 2 demos op 1 avond, en morgen weer ! Geweldig ! films kom straks

Na Rijswijk over de snelweg knallen om nog even de demo van Vw4all mee te pakken. En dat was zeker de moeite waard, ik heb de helft van de Heavy Legend 36 kunnen zien en die vond ik heel goed. En verder was het buurtassortiment echt ongelooflijk hard.

Mooie demo! De finale was top. De beste producten waren die van Rubro: Secret Salute en het Buurtassortiment (vond ik). De 2 cake uit de heavy legend serie waren ook goed!

Precies op het moment dat het eerste vuurwerk de lucht inging, kwam ik de parkeerplaats opgescheurd. Rechtstreeks vanaf de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal :D
Veel mooi vuurwerk gezien in Leiden tijdens deze vrij korte demo. Bonfire presteerde zoals gebruikelijk, dus goed. Positieve nieuwe uitschieters van Rubro wat mij betreft de Secrete Salute (harde knallen en een flink met crackling gevulde lucht) en de Heavy Legend 3 (opvallende kleuren en stevige salutes).

Niet nieuw, maar wel voor het eerst live gezien, het Buurtassortiment. Aan de positieve reviews valt niet veel toe te voegen. Oke, heel kort dan: top! Dat kan ik eigenlijk niet volmondig zeggen van de 4 Seasons die hier direct na werd geschoten. Best een spektakel, maar goed beschouwd vier losse cakes, zonder echte samenhang of opbouw. En voor die 124,95 euro heb ik dan liever het Buurtasortiment en houd ik nog geld over, of kies ik zelf 3 goede toppers na eigen smaak.

Na de losse cakes volgde nog een sterke finale, met veel salvo's vol kleur en oplopend geweld. Kortom, een geslaagde afsluiting van deze demo!

jonguh buurt assort. bruuuut:p en de finale fenomenaal heerlijk genoten was ff haasten om er te komen maar was zeker de moeite waard ik weet in ieder geval wat ik in huis heb gehaald heerlijk

Hier de FOTO's van de demo, het filmpje komt later!

CIMG3047.jpg

CIMG3060.jpg

CIMG3059.jpg

CIMG3058.jpg

CIMG3057.jpg

CIMG3056.jpg

CIMG3055.jpg

CIMG3054.jpg

CIMG3053.jpg

CIMG3052.jpg

CIMG3051.jpg

CIMG3050.jpg

CIMG3049.jpg

CIMG3048.jpg

CIMG3046.jpg

CIMG3045.jpg

CIMG3044.jpg

CIMG3043.jpg

CIMG3042.jpg

CIMG3041.jpg

Nu ff over de show.

we kwamen iets voor de finale aan, spullen neergezet en filmen maar.
na een aantal cakies kwam de finale, en owwww wat een genot was dat.
6 min lang lekker rammen, veel verschillende cakes gebruikt volgensmij.

Heren van katan, TOP Finale hebben jullie daar neergezet.

Na Rijswijk over de snelweg knallen om nog even de demo van Vw4all mee te pakken. En dat was zeker de moeite waard, ik heb de helft van de Heavy Legend 36 kunnen zien en die vond ik heel goed. En verder was het buurtassortiment echt ongelooflijk hard.

Dan hebben wij toch iets harder gereden want wij hebben hem helemaal kunnen aanschouwen :)

Back
Bovenaan