Legendary Space Box

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9755
Artikelnaam: LEGENDARY SPACE BOX 98'S
Bruto Gewicht: 8000 gram
Netto kruitgewicht: 1500 gram
Aantal schoten: 98 schoten
Effectomschrijving: Nieuwe compound box met 98 schoten die in een rap tempo worden gelanceerd.
Max. tube diameter: 20/25/30MM
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 119
Voorverkoopprijs: € 99

9755.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken TNT Pyro voor deze informatie.

Even een kritische noot. Klopt de naam in de film niet of de topic? Even ontopic
Prima showbox. Alles in 1. Zou m zo aanschaffen als die in de buurt aangeboden word, maar heb al genoeg :bonk:

Deze besteld bij een winkel in het zuiden des lands, lijkt me in de straat een topper!!

1500 gram voor € 100 hij is erg aan de prijs en dan ook nog voornamelijk 20mm nee dankje.

Het is wel afwachten hoe hij qua effectgrootte gaat presteren, Doelend op de 20 mm tubes. Maar wel verrassend veel mooie effecten bevat deze box wel, en daarom geef ik hem zeker wel een kans. Hopelijk dit jaar ergens te zien op en bij een demo.

Best een gaaf bakkie hoor! Die soort crakling willows (?) met blink en rode tips, de laatste cake, vind ik een erg mooi effect. Dat had ook wel in waaiervorm mogen zijn imo.

Best een gaaf bakkie hoor! Die soort crakling willows (?) met blink en rode tips, de laatste cake, vind ik een erg mooi effect. Dat had ook wel in waaiervorm mogen zijn imo.

Dat effect heet ''Spider''
Rubro en Evo hebben aantal boxen met dat spider effect er in.
(imortal gold bijvoorbeeld)

Wordt TNTpyro trouwens bij elke Rubro dealer verkocht ?

Back
Bovenaan