TheExecutor
VWC lid
..........
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nirwana XXL Vuurwerk heeft op vrijdag 12 december om 19.30 uur een vuurwerkshow op de hoek van de Venusweg en de Avondsterweg. Komt dat vooral zien en mis dit spektakel niet. Tevens zijn wij dan met onze winkel geopend, zodat u de nieuwe producten kunt zien en bestellen.
Komt het wel goed met deze show?
Het is namelijk erg rustig rondom XXL Fireworks
Heeft Nirwana ook nog andere collecties?
Ik en ook benieuwd of het wel goed gaat komen met de show en met Nirwana.
Vorig jaar voerde Nirwana inderdaad de Space Collectie van B&W, en een flink aantal artikelen van Broekhoff en dus XXL.
Volgens mij hebben ze inderdaad op één paard gewed dit jaar. Of dit in het geval van XXL Fireworks wel een slimme zet is???? Ik denk van niet.
XXL Lijkt er veel aan te doen zichzelf uit de markt te prijzen. Onduidelijk tegenover dealers geweest en de paar dealers die ze nu hebben, zullen XXL vast niet doortrekken naar volgend jaar. Ik denk, als XXL werkelijk waarmaakt dat er vuurwerk in de winkels ligt en hoe het dit jaar is gegaan met de onduidelijkheden en exhorbitante prijsstijgingen, dat het wel eens het laatste jaar XXL op de NL markt zou kunnen zijn.....
Ik ga naar Gorredijk, daar is een demo bij Magic Vuurwerk, die zeker doorgaat. (B&W en Schuurmans)