Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op aanraden van sigarenman was ik meegegaan naar deze show.
Wat was dit een mooie show,het was leuk in mekaar gezet met verschillende items.
Helaas bleef er rook hangen maarja daar doe je niks aan.
De complimenten aan de bouwers heb er zeer van genoten.
En mocht het volgend jaar weer plaats vinden,dan zijn we er zeker aanwezig.
Was echt een top showtje, heb er nu nog een stijve... nek van . Ik stond trouwens aan de andere kant van het spoor en had totaal geen last van de rook!!!
De Daybreak sprong er ook in de deze show weer aangenaam bovenuit qua burst en die spinning tail blijft ook mooi. Leuke combo met die fluiters (Eagle Flight?) trouwens.
Ook kwam volgens mij de Outrageous voorbij die het hier toch wel beter deed dan bij mij in de straat afgelopen jaarwisseling, maar kwam misschien ook omdat ze met meerdere tegelijk in mooie shapes geschoten werden?
Nogmaals echt top en mijn complimenten voor de bouwers/bedenker(s)
Ziet er netjes eruit ook lekkere bonte finale En die mines/singelshots waren erg kicken zeg . Persoonlijk had ik al die groundsalutes in de finale gebruikt ipv in 2 groepen zeg maar.
Mooi filmpje van de opbouw,goed bezig Hutter.
Zelf ben ik daar ook nog bezig geweest op zaterdag morgen om het veld schoon te maken.
Was een zeer mooie show.