Leek 10-06-11

Provincie Groningen > Actueel > Bekendmakingen > Melding ontbranding vuurwerk Samuël Leviestraat te LeekMelding ontbranding vuurwerk Samuël Leviestraat te Leek
Titel: Melding ontbranding vuurwerk Samuël Leviestraat te Leek
Type: vuurwerkvergunning
Publicatiedatum: 21 mei 2011
Locatie(s): Samuël Leviestraat
Leek
Gemeente Leek

Van Katan Vuurwerk hebben wij op 7 april 2011 een melding op grond van
het Vuurwerkbesluit ontvangen. De melding heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van consumentenvuurwerk ter plaatse van de Samuël Leviestraat te Leek op 10 juni 2011.

Ik ben hier morgen aanwezig, Ik denk te herkennen aan een camera en statief :p Nog meer mensen van het forum die gaan?

Nou het was weer een spektakel hoor :p Stuk of 30 cakes stuk voor stuk afsteken en in finale enkele (omgelabelde) panters en stuk of 4 gemodde silver salutes.

Enige climax was waarschijnlijk een klein potje welke geen zin had om de lucht in te vliegen en alles op de grond uit elkaar liet klappen :p.

Achja weer een typisch kermis showtje. Mooi Wark na de show was stukken beter haha.

De crackling was helaas in de aanbieding!

Waar ik wel benieuwd naar ben zijn de laatste 2 cakes die geschoten zijn. Kan iemand van katan dit misschien vertellen?

Vuurwerk Kermis Leek 2011

Vuurwerk Kermis Leek 2011

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron: Toegevoegd op: 13-06-2011 door: hanskool123 (lengte: 04:59)

Back
Bovenaan