Leden-mijlpaal: 20.000!!!

Ja gefeliciteerd!

Maar vraagje (met het risico dat dit al gevraagd is). Ooit had ik al eens account, jaren geleden, maar geen idee meer met welk e-mailadres. Worden oude/inactieve accounts ook meegeteld? Zeg 3 jaar of langer niet gepost?

Ja gefeliciteerd!

Maar vraagje (met het risico dat dit al gevraagd is). Ooit had ik al eens account, jaren geleden, maar geen idee meer met welk e-mailadres. Worden oude/inactieve accounts ook meegeteld? Zeg 3 jaar of langer niet gepost?

Ja, alles telt wel mee, er zijn natuurlijk heel veel leden al niet meer actief. Onderaan de homepage van het forum kan je de ingelogde leden van de dag zien. Dat zijn er relatief weinig, maar dat komt omdat we een open forum zijn. Alles is te lezen als je niet geregistreerd bent, veel lezers registreren zich nooit en lezen wellicht al 10 jaar mee. Veel geregistreerde leden zijn ook puur lezers.

Maar als we kijken naar het aantal bezoekers, dan blijft het groeien, totale ledenaantal is in die zin minder van belang, maar een leuk gegeven. :p

Ja, alles telt wel mee, er zijn natuurlijk heel veel leden al niet meer actief. Onderaan de homepage van het forum kan je de ingelogde leden van de dag zien. Dat zijn er relatief weinig, maar dat komt omdat we een open forum zijn. Alles is te lezen als je niet geregistreerd bent, veel lezers registreren zich nooit en lezen wellicht al 10 jaar mee. Veel geregistreerde leden zijn ook puur lezers.

Maar als we kijken naar het aantal bezoekers, dan blijft het groeien, totale ledenaantal is in die zin minder van belang, maar een leuk gegeven. :p

Gefeliciteerd allen!

Ik gebruikte dit forum inderdaad al jaren. Afgelopen jaar eindelijk eens geregistreerd maar toch is het niet goed voor mijn verslaving...:p

UIteraard van harte welkom Ypenburgvuurwerk. Prachtige mijlpaal en op naar de volgende! En zoals Palm Tree al zei, zijn er dit jaar heel wat records verbroken. Laten we daar in 2018 nog maar een schepje bovenop doen.

Dit is een seizoen met het ene record na het andere...
:handsup: :handsup: :handsup:

Wauw 20.000 gefeliciteerd allemaal. Kan je ook zien wat je eigen lidnummer is? Dit uit pure nieuwsgierigheid :)

Als je op je nickname klikt zie je in de URL het lidnummer. Maar let op, aanmeldcijfers worden doorgeteld, allerlei spam-adressen en dubbelaccounts die verwijderd zijn, zijn dus ook geteld, maar wel verwijderd.:wink:
En anders de ledenlijst bekijken, op registratiedatum sorteren en tellen. :p

Back
Bovenaan