Leaping Lions

Prachtige waaier. Vooral die eerste rijen, wauw! Ik heb hem toch maar besteld. Reuze benieuwd naar!

Ondanks dat m'n filmwerk niet fantastisch was vond ik deze waaier dat ook niet. Beetje een rommeltje en de mooie kleuren zag ik ook niet direct. Net als dat het een na laatste effect uit de sample niet in de productie te zien is :wink:

Ondanks dat m'n filmwerk niet fantastisch was vond ik deze waaier dat ook niet. Beetje een rommeltje en de mooie kleuren zag ik ook niet direct. Net als dat het een na laatste effect uit de sample niet in de productie te zien is :wink:

Wat een ramp is dit geworden zeg.. het origineel was zomooi!

De boeketten zijn wel heel zielig geworden. Dealers worden op een winkeliersdemo lekker gemaakt, om vervolgems afgescheept te worden met deze flutbak. Enkel de gekleurde schoten was nog wel aardig geweest, maar wat erna komt is echt not done.

Is dit serieus hetzelfde product als op de winkeliersdemo? Heb deze besteld op basis van die demo, maar wat ik nu zie lijkt daar in de verste verte niet op....wat een slechte zaak.

Is dit serieus hetzelfde product als op de winkeliersdemo? Heb deze besteld op basis van die demo, maar wat ik nu zie lijkt daar in de verste verte niet op....wat een slechte zaak.

Dan zou ik snel mailen dat je een ander product wil of je geld terug

Tjonge jonge, valt mij op dat dit vaker gebeurd bij de losse cakes. Het zou Vuurwerkmania sieren wanneer ze, net als China Red, de mensen zullen compenseren voor de rotzooi wat ze verkopen (buiten de event boxen.) al dan niet door eigen schuld. Moeten ze de chinezen maar beter controleren of op de donder geven. Ook ik heb dit geval gekocht, heb er nu ook al spijt van. :(

daar is niet veel van over gebleven mbt de winkeliersdemo. Misschien nog een paar demo's afwachten om te zien wat er daar gebeurt.
greetzzz

Back
Bovenaan