Laughing Sky [Uitloop]

Artikelnummer: NL007
Artikelnaam: Laughing Sky
Netto Kruitgewicht: 496 gr
Aantal Schoten: 80sh
Effectomschrijving: red chry. w/red tail, green & yellow peony w/green tail, red & crackling w/red tail
Stijghoogte: +- 20 m
Tijdsduur: +- 25sec
Richtprijs: € 49,-
Verpakkingseenheid: 4/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit best wel een goed blok.
Qua effecten schiet hij alleen maar gekleurde peony,s en op het eind dan wat crackling
Maar het is vooral het moordende tempo wat in mijn ogen zo bijzonder maakt.
Bij dit blok mag je naar mijn mening het woord flowerbed wel in je mond nemen.
Voor mij is het een aanrader.

Als je veel sierpotten haalt mogen dit soort cakes eigenlijk niet bij je collectie ontbreken. Standalone al goed. Goed geschikt om 12 uur. Veel schoten, harde knallen en een snel tempo ! Net zoals de Excellent Colours van GBV 1 van mijn topfavorieten.

Ik vind dit blok toch een stuk minder leuk als de andere blokjes van Herlat (ik heb het dan over de Catch22, Silly walks, Share the Flare, Multi Coco en super seventy) Die hebben namelijk allemaal veel schoten met ongeveer dezelfde kruitinhoud maar in mijn ogen een veel beter effect.

Ik vind dit blok toch een stuk minder leuk als de andere blokjes van Herlat (ik heb het dan over de Catch22, Silly walks, Share the Flare, Multi Coco en super seventy) Die hebben namelijk allemaal veel schoten met ongeveer dezelfde kruitinhoud maar in mijn ogen een veel beter effect.

Silly Walks, Catch22 en Share the flare zijn inderdaad iets beter. 20 schoten meer en 5 euro goedkoper en nog steeds een razend tempo.

Verbaast me dat er zo weinig reactie's zijn bij deze cake. Ik heb hem donderdag afgestoken en wat een prachtding, zeker voor de ~20 euro die ik ervoor heb betaald. Echt een geweld is het. (Geen idee of ik hem bij het normale of reservelont heb aangestoken, 't was erg donker :^ )

Aanrader dit!

Back
Bovenaan