Latest Trick

Artikelnummer: 2293BS
Kartoninhoud: 24/1
Hoogte: 20 meter
Afmeting: 9,5 cm hoog
Kruitgewicht: 130 gram
Omschrijving: een 19 shots cake, crackling tail
Prijs: 6.25

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix demo 2009, Je ziet hier 3 tegelijk. (naam in fimpje klopt niet)

filmpje

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdens de demo avond van Hardix Vuurwerk hebben we deze live gezien, en ik vond ze goede volle crackling tails hebben.

Beetje vergelijkbaar met de 19sh crackling tail van Bonbridge.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had dit potje vorig jaar zelf ook. Heb hem overdag afgestoken en vond de tails wel lekker.

ik had hem ook, ik had hem gratis gekregen ik vond het een leuk potje maar vind hem toch iets te duur om hem zelf te kopen. (wel leuk als je hem krijg natuurlijk)

Tijdens de demo avond van Hardix Vuurwerk hebben we deze live gezien, en ik vond ze goede volle crackling tails hebben.

Beetje vergelijkbaar met de 19sh crackling tail van Bonbridge.

Volledig mee eens. Blister, Latest Trick, BB Crackling Tail, allemaal nagenoeg hetzelfde en allemaal rond dezelfde prijsklasse.

Bij mij in de straat hadden ze potjes met crackling tail nog nooit gezien en ze vonden het zeer gaaf om te zien.

Prachtig om meerdere tegelijk van de lucht in te zien gaan. Zie voor voorbeeld de show van DBK @ Oostende 2007 op de site van Pyroworld voor een voorbeeld.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hardix demo 2009, Je ziet hier 3 tegelijk.

Naam in het filmpje klopt niet. Deze wordt nog aangepast :)

Back
Bovenaan