last minute: Netwerk over Handel illegaal vuurwerk

RedBaron

Pyroworld
voor de snelle beslisser zo\nu op Nederland 2 in Netwerk een item overde handel in illegaal vuurwerk

voor de snelle beslisser zo\nu op Nederland 2 in Netwerk een item overde handel in illegaal vuurwerk
Dankje voor het melden, helaas was ik te laat maar kijk vanavond nog wel even de herhaling. Zover ik weet wordt namelijk in de avond netwerk herhaalt.

Wat een onzin uitzending was het zeg.
Was er een handelaar opgepakt met allemaal Horse Brand 100k rollen dan staat er op dat karton 1/1 op zegt die vent nou dit valt onder de 1.1 klasse.

Of dat een meneer een pakje BSC in zijn handen heeft.
Zegt hij dit zijn waarschijnlijk nitraatbommen of vlinderbommen hiermee kun je een auto opblazen:P

Ik ergerde me kapot aan wat ze allemaal zeiden:P
Voor de mensen die de uitzending gemist hebben Dennis van AVP die heeft waarschijnlijk weer de uitzending opgenomen.
Tegen de tijd dat hij het online heeft gezet post ik hier wel de link (natuurlijk met toestemming)

Heb het ook gezien... Toch wel jammer dat de politie zelf geen verstand van zaken heeft en zo onnodig onrust zaait.:sad:
Je mag toch eigenlijk wel verwachten dat een special vuurwerkteam toch wel een beetje verstand van vuurwerk MOET hebben.
Dit neemt niet weg dat ik het allemaal goed keur wat ik daar zag...

Die weten goed waarover ze praten, maar het is de wereld van die media die het zo vraagt. Mensen moeten gewoon het bericht doorhebben "vuurwerk is gevaarlijk en de handel erin is nog vele malen gevaarlijker".

Tot die 4000 leden hier misschien weten wat een vlinderbom is betekent niet dat heel Nederland weet wat dat is.

Het gaat om de spanning en de sensatie en daarom worden die berichten gewoon op een bepaalde manier vorm gegeven

Ik vond het ook al apart dat die ouwe niet de classifiseering weet.
Het is gewoon een propaganda filmpje van justitie en hoort dit bij hun offensief tegen de handel.
Beetje de bevolking schrik aan jagen door overdreven informatie en de handelaren laten afschrikken door een tipje van de sluier te tonen wat betreft hun werkwijze van opsporing.

Back
Bovenaan