Laserstripe + Dragonfly *NIEUW 2025*

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 7209
Artikelnaam: Laserstripe + Dragonfly
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 2 x 90 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ...
Kartoninhoud: 20/2
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €19,99
Voorverkoop: €9,99
O.a te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Iemand deze ergens gespot? Dit is wel leuk klein spul maar kan het niet bij 1 van de 5 winkels vinden waar ik besteld heb.

Staat bij mij in de buurt wel in een shop op dit moment alleen is die nog gesloten ook via Rubro kan ik nog niet bestellen.

Screenshot_20250917_152108_Samsung Internet.jpg

Hier ook een setje van meegepakt uit nieuwsgierigheid, omdat het weer eens wat anders was dan die standaard 96sh pearl potjes en ik moet zeggen dat ik ze eigenlijk zelfs nog iets beter over vond komen dan op de officiële productfilm!

Het potje met de silver en red blink mines had een fractie hoger tempo dan in de video in de startpost, waardoor hij een wat voller effect had. Heb niet heel nauwkeurig op de hoogte gelet, maar voor mijn gevoel haalde hij in ieder geval rond de 7 meter hoogte.

Het potje met de blauwe en rode sterren viel met name (positief) op, omdat ik de kleuren duidelijk nog wat beter over vond komen dan in de officiële video; het blauw was zeker nog een tikje helderder en intenser dan in de video en de rode sterren, welke in de video nogal zwak over kwamen, waren in werkelijkheid veel helderder/intenser en branden beter/langer dan in de video.
Ook was ik verrast over de lekkere felle crackling sterren; ik had iets verwacht tussen een plop en een middelmatige crackling ster, maar was verbaasd hoe lekker fel en 'snappy' de crackling was.

Ik had een doosje voor 8,99 op de kop getikt en voor die € 4,50 per stuk vond ik ze veel vermakelijker/leuker dan al die standaard 96sh pearl potjes, zelf al zijn ze een tikkie duurder.

Achteraf spijt van dat ik er nog niet een paar doosjes meer heb genomen; leuk en onschuldig stookvoer voor de komende jaren.

Back
Bovenaan