Laser

Ziet er goed uit, als ze er dit jaar nog zijn rij ik ook wel even heen en weer.
Kan ik weer een leuk kindershowtje maken en zelf ook genieten natuurlijk.
Mooie kleuren!

Zeer mooi inderdaad had er ook 4 met wel gewoon crackling aan het eind.Voor 3 euro is dit gewoon echt een top fontein.

40 stuks.

Maar dat is nog de vraag of die in de supermarkt komt te liggen. Dat was vorig jaar ook nog de vraag. In de ene super lag hij wel, twrijl bij andere supers deze nooit verkocht heeft. Moet je anders even de folders van vorig jaar opzoeken. Daar kan je in opzoeken of ze vorig jaar nog verkocht werden of niet.

Afgelopen jaar hadden ze hem niet bij de lidl helaas.Ze hadden wel de ocean of light ook een leuke fontein van rond de 2 minuten.

bij ons vorig jaar wel te koop, op aanraden ook gekocht en wat een leuke fontijn! als ik hem dit jaar vind koop ik er zeker een aantal

40 stuks.

Maar dat is nog de vraag of die in de supermarkt komt te liggen. Dat was vorig jaar ook nog de vraag. In de ene super lag hij wel, twrijl bij andere supers deze nooit verkocht heeft. Moet je anders even de folders van vorig jaar opzoeken. Daar kan je in opzoeken of ze vorig jaar nog verkocht werden of niet.

Weet je het zeker, ik heb vorig jaar een aantal suks gehad,
en die dingen waren best groot, 40 lijkt me wel heel erg veel,

en weet er iemand of er al een topic is over de karton inhoud van duits vuurwerk ?

Ik vind dit een hele leuke fontijn.

Het "laser" effect is vooral leuk, gekleurde vliegende vuurballetjes.
Zou ik ook graag in Nederland willen zien.

Vraag me af hoe ze dit maken.

Zou dit meer willen zien!
Dit jaar weer een paar kopen! :D

Weet je het zeker, ik heb vorig jaar een aantal suks gehad,
en die dingen waren best groot, 40 lijkt me wel heel erg veel,

en weet er iemand of er al een topic is over de karton inhoud van duits vuurwerk ?

De informatie komt van de website van Topp Feuerwerk. In de webwinkel van Topp staat bij productinformatie onder andere de kartoninhoud beschreven. 1VE: aantal stuks. Zo staat het op de site vermeld.

Had hier vorig jaar 4 stuks van gehaald hierzo net over de grens.
Ze zijn het ZEER ZEKER waard voor hun prijs/kwaliteit. Zulke fontijnen kom je niet meer zo vaak tegen in nederlands vuurwerk.

Niet meer zo vaak? ik heb nog nooit een fontein met vliegende vuurballetjes in nederland gezien hoor haha :p

Back
Bovenaan