Las Fallas

Helaas klapte er bij mij ook eentje volledig uit elkaar. Toch wel een dingetje bij CR inmiddels.....

Verder een prima cake!!

Door de berichten hier wat meer afstand genomen. Hier gelukkig niks aan de hand. Maar klapte echt weer goed. Hopelijk volgend jaar weer!

Ik had twee stuks. De eerste ging goed en de tweede klapte uit elkaar. Gelukkig stak ik 'm af in een kooi en achter een muurtje..

Dankzij dit forum gelukkig op tijd gelezen dat hij uit elkaar kon klappen en besloten deze niet om 12 uur af te steken. Gelukkig maar, toen ik hem later op een rustig moment afstak klapte hij na twee knallen volledig uit elkaar. Echt super slordig en gevaarlijk dat dit blijkbaar zo vaak gebeurd!

We hadden er 3, 1 uit elkaar geklapt, 1 normaal, 1 over. Wel jammer want deze knalt harder dan de Red Thunder van Argento.

Zo te horen geen incident dat ie uit elkaar klapt, maar een behoorlijk percentage.. :shocked:
Geeft te denken voor volgend jaar, of je dat risico wel wilt lopen.

Vond ze erg goed knallen! Weet iemand of deze in een kooi zitten?

Hier gingen ze allemaal (3st) keurig omhoog, maar toch twijfels om ze per 4 of 6 te schieten met her risico dat ze uit elkaar klappen... dan is het wel een dure. :p

Back
Bovenaan