Las Fallas

Freakactie en normale prijs met elkaar vergelijken is natuurlijk ook geen eerlijke vergelijking.

In 2018 en 2019 beide jaren aangeschaft voor €16.99. Dan zou de prijs nu met €2 gestegen zijn.

Wat mij betreft de beste knalcake die in NL te kopen is.
Doet niet perse onder voor de delicious thunder toch? Terwijl die bijna de helft van de prijs is

Ik zou dan zeker voor de Las Fallas gaan. veel doffer.

hmmm, er zit heel weinig verschil. DT heeft ook wel een aardig doffe dreun. Die ik gehad heb wel iig. Zou persoonlijk voor DT kiezen. Maar LF heeft wel iets meer kwaliteit ja. DT en LF zijn de beste knalcakes van NL.

Gisteren werden vier knalcakes op dezelfde demo geschoten. Kun je goed vergelijken; zelfde camera, zelfde afstand, zelfde instellingen.

Las Fallas:

Salute 36:

Salute 16:

Airbomber:

laatste salvo airbomber was dík! Las Fallas duidelijk hardste beukerd, maar de rest van Airbomber (is toch diezelfde als van Wolff?) skeulde nait veule

Tof potje dit, kreeg deze gratis bij de bestelling. Eens kijken of het nog een beetje knalt :blink:
Voor mij de eerste keer dat ik wat spullen van China Red heb besteld, ben best benieuwd hoe deze producten gaan presteren. Maar deze ziet er in elk geval goed uit!

Hier ben ik ook benieuwd naar, gisteren 2 stuks besteld om ze eens te testen naast de titaniumsalute. Kijken wat de nederlandse knalcake in zijn mars heeft :p

Kwamen naar mijn beleving echt goede klappen vanaf. Voor herhaling vatbaar. Vind deze iets doffer dan de gemiddelde knalcake. En juist dat doffe is beter dan dat felle klappen van de meeste knalcakes.

Kwamen naar mijn beleving echt goede klappen vanaf. Voor herhaling vatbaar. Vind deze iets doffer dan de gemiddelde knalcake. En juist dat doffe is beter dan dat felle klappen van de meeste knalcakes.
Ja dit. En dat ie langzaam schiet was duidelijk van filmpjes/demo's. Dikke beukerd.

Een heel karton van gekocht en zeker van genoten.
Knalde de dum bum er makkelijk uit.vond hem ook harder dan de delicous thunder.

Vorig jaar ook gehad. Goeie knalpot.en gelukkig geen crackling erbij. Had ook de terremoto's. Daar vond ik de cracklingmine erg jammer en doet afbreuk aan de knal. Het leek een beetje alsof de las falas daardoor iets harder ging.

Gisteren werden vier knalcakes op dezelfde demo geschoten. Kun je goed vergelijken; zelfde camera, zelfde afstand, zelfde instellingen.

Las Fallas:

Salute 36:

Mss dat het verschil minder 'lijkt' als je em per 4-6-8 oid schiet (finale-ideetje).
Qua prijs is het bij ons 10 versus 16 euro...

Maar echt heel irritant dat tijdsverschil bij de Salute 36 tussen de 3 cakes... dik 15 sec tussen de eerste en laatst... :confused:

Een goede knalcake, maar als je twee shots tegelijk doet hoor je eigenlijk maar 1 knal..
Tis net de Silver Salute. Liever schoten achter elkaar zodat je elke knal hoort

Salute 36 was matig trouwens, dus Salute 42 zou ik zeker afraden

Back
Bovenaan