Lange Frans stelt Kamervragen vuurwerk verbod

zie ik daar nou pieter ?! :p hij weet het wel goed uit te leggen :) alleen heb ik een hekel aan lange frans en die gast die het wil verbieden , ze overdrijven weer grandioos :bonk:

Wat een kwijl!! zeg die lange-Kans(loos).:mad:
Mischien kan hij beter met o&n in een hutje op de hei gaan zitten of zo. Dan gaat hij daar maar zitten huilen,de zielepoot:cry:
En,Pieter ook al kreeg je veel tegengas je deed het perfect gozer,en die prof ook.:thumbsup:

Meer dan 100.000 leden nu voor 1 van de 2 anti vuurwerk hyves nu haat ik frans dus echt :bye:
Wij de vuurwerk liefhebbers kunnen ons zelfs niet eens verdedigen hoe kan je nou gewond raken door een babypijltje die vliegt niet eens 10m hoog kom op zeg

Laatst bewerkt:
Dat zegt dan een hypocriet als lange frans. De muziekstroom die hij vertegenwoordigt (hiphop en al die andere zooi) is erger als vuurwerk. Vrouwen die als hoer gepresenteerd worden, verheerlijken drugs-en wapenbezit. Schei toch als je blieft uit. Er zijn dit jaar al 3 doden gevallen in de bijlmer door van die wanabe gangsters, die zijn afgelopen jaar niet gevallen met een traditie als oud en nieuw.
Walgelijk als mensen zo hypocriet zijn. Dit valt bij mij onder scoren op tv:cool::sad:

Naja.. idd.. erger je rot ! vuurwerk kan niet verboden worden ! Het is al veel te gek dat je het maar een dag in het jaar mag afsteken ? en zo niet kunnen de overige liefhebbers bij mij terecht :)

Dit jaar zijn er 17 doden gevalen daarzo in 5 maanden tijd.
Meer doden als in oud en nieuwe en er was daar 1 vuurwerkliefhebben om ons zeg maar te verdedigen, maar het was geen debat zeg maar hij mocht 1 keer iets zeggen en daarna kon hij ons niet meer verdedigen

Laatst bewerkt:
zodra je een grote show neer gaat zetten los je wellicht een probleem op maar daar komen de volgende problemen weer bij kijken.

bijvoorbeeld: inbrekers!
deze hebben de vrije loop aangezien, laten we zeggen 50% van alle mensen binnen een gemeente naar de vuurwerk show gaan.

zo zijn er natuurlijk nog veel meer andere dingen te verzinnen, ik vraag mezelf af of een gemeente hier echt beter van wordt aangezien ik denk dat vooral criminaliteit sterk gaat toenemen.

ze zeggen in het filmpje overigens ook dat de meeste ongevallen gebueren door andere mensen, dit is misschien wel waar maar in het verkeer is het exact het zelfde, mensen die onder invloed rijden enz. (aangezien ik ze daar niet over hoor praten)

naja ik kan persoonlijk zoveel super sterke argumenten bedenken waarom je het niet zou moeten doen maarja ik zeg altijd maar; wie ben ik :P

Het is de afgelopen jaren al meerdere keren bewezen dat grootschalige evenementen met o&n meer problemen opleveren (dronkenschap, vernieling, agressie naar medemens en hulpdiensten etc.). Willen we naar deze situatie toe. Ik denk dat er dan nog meer vernielingen en gewonden zullen vallen.

Back
Bovenaan