Lange celstraf geëist na overval op Q8

moontan

VWC lid

haarlem -
De man die op oudejaarsdag dreigend en priemend met een groot mes 1800 euro buitmaakte bij een overval op benzinestation Q8 aan de Wenckebachstraat in Velsen-Noord, heeft gisteren een gevangenisstraf van drie jaar en acht maanden tegen zich horen eisen. De verdachte, een 26-jarige veelpleger, zegt dat zijn 'lieftallige' Heemskerkse (ex-)vriendin hem dwong om voor geld te zorgen. Van de buit werd onder andere vuurwerk gekocht.

http://www.noordhollandsdagblad.nl/...13.ece/Lange-celstraf-geëist-na-overval-op-Q8

Wat een mens er al niet voor over heeft om aan vuurwerk te komen.
Maar een overval op een benzinestation: walgelijk, werknemers die met een overval te maken hebben gehad houden hier blijvend geestelijk letsel aan over.

Wat een mafkees zeg..
Wat ik me dan ook afvraag is of er hier mensen zitten, stel dat je dit jaar zonder vuurwerk moet doen. Ga je dan ook via niet legale wegen proberen vuurwerk te krijgen? Hoe ver gaan jullie..?

Wat een mafkees zeg..
Wat ik me dan ook afvraag is of er hier mensen zitten, stel dat je dit jaar zonder vuurwerk moet doen. Ga je dan ook via niet legale wegen proberen vuurwerk te krijgen? Hoe ver gaan jullie..?

Als ik een jaar zonder vuurwerk moest doen, zou ik dat ook erg moeilijk vol kunnen houden. Misschien dat ik een illegaal handeltje opzet, maar zeker geen winkel overvallen. Van mijn handel zou niemand last hebben. Van een overval wel. ;)

Wat een mafkees zeg..

Dan verkoop ik dit jaar mijn motor, volgend jaar de caravan en het jaar daarop de auto en tja voor het vierde jaar zou ik het 1 2 3 niet meer weten :rolleyes:

Maar even serieus, het is een moeilijke vraag die je daar stelt waar ik zo snel niet een antwoordt op kan geven. Maar mocht ik idd. geen geld voor vuurwerk in het vooruit zicht hebben stop ik meteen met roken en stop die 100 euries die ik maandelijks daarvoor kwijt ben meteen in een potje.
Maar let wel, hoe een grote freak ik altijd al ben geweest, mijn gezin moet er niet onder gaan lijden door bevoorbeeld dingen te gaan laten.

Back
Bovenaan