LANDELIJK VUURWERKVERBOD !

Paar berichten verwijderd, laten we ontopic blijven.

Volgens mij was ik nagenoeg on-topic, toegegeven met een kleine zijsprong.
Jammer dat je er dan voor kiest om het (geheel) te verwijderen, er stond mijn inziens niks verkeerd in.

Het forum en haar activiteit is al bijna op een 0 punt dus laten we dan in elk geval ruimte geven voor dialoog?

Maar goed (onder andere) jij bent de baas, je zal je redens wel hebben...

Volgens mij was ik nagenoeg on-topic, toegegeven met een kleine zijsprong.
Jammer dat je er dan voor kiest om het (geheel) te verwijderen, er stond mijn inziens niks verkeerd in.

Het forum en haar activiteit is al bijna op een 0 punt dus laten we dan in elk geval ruimte geven voor dialoog?

Maar goed (onder andere) jij bent de baas, je zal je redens wel hebben...
Ik denk dat we juist al veel toelaten, soms zelfs te veel. Maar zodra we het over cannabis, benzine, immigratie en Oekraïne en weet het allemaal niet gaan hebben dan hoort het hier niet thuis.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat we juist al veel toelaten, soms zelfs te veel. Maar zodra we het over cannabis, benzine, immigratie en Oekraïne en weet het allemaal niet gaan beginnen dan hoort het hier niet thuis.

Het zijn alledaagse problemen waar onze bestuurders geen raad mee weten, evenals vuurwerk, vandaar de zijsprong.

Maar prima, ik heb mijn mening gegeven en daar laat ik het bij, jouw huis -> jouw regels. ;)

Back
Bovenaan