Lady of the Night [Compound]

Artikelnummer: GF183535
Artikelnaam: Lady of the night
Bruto Gewicht: 10000 gram
Netto Kruitgewicht: 1400
Aantal Schoten: 105
Effectomschrijving: Wat vrouwen willen, dat zit in deze compound box. Prachtige gouden kronen met roze en groene sterren afgewisseld door blinkende parels. Willow effecten en boeketten van chrysanten. Mannen, heb uw vrouw lief en verras haar met deze box!
Tube diameter: 25mm
Tijdsduur: 80 seconden
Stijghoogte: ca 35-40 meter
Richtprijs: Volgt
Lady of the night.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Bert, ik zie een aantal mooie producten langskomen van FFA. Nu was mijn vraag, wanneer kunnen we de prijzen van deze artikelen verwachten?

Ben zeer benieuwd, vooral de finale spreekt mij erg aan. Hoe zit het met de vertraging? Als ik het china filmpje bekijk zit er geen waarneembare vertraging tussen de cakes

Wat een heerlijk box zeg, helemaal mijn ding. Ben zeer benieuwd naar de prijs en of hij te koop zal zijn bij een winkel waar ik kon, dan is dit zeker een kanshebber.

Wat een heerlijk box zeg, helemaal mijn ding. Ben zeer benieuwd naar de prijs en of hij te koop zal zijn bij een winkel waar ik kon, dan is dit zeker een kanshebber.

Goedemorgen,

Dankjewel voor de reactie, ben blij dat de compound boxen die ik heb bedacht in de smaak vallen.
Welke omgeving heb je nodig om er een te vergaren?

Hoor het wel,

Bert Riezebos,
www.fireworks4all.nl

Dit ziet er ook weer uit als een hele mooie box. Tempo is prima, vooral de laatste 2 cakes vind ik erg gaaf uitgewerkt! Ik ben zeer benieuwd naar de live ervaring van deze box!

Back
Bovenaan