Lady of the Night [Compound]

Heb de lady of the night in mijn collectie dit jaar. Eens kijken of ze de g..l. Dames die op de galerij van de flat staan te kijken hun harten harder doet laten bonzen. :tongue2::handsup::thumbsup:

Gisteren in Nieuwerkerk bij Vuurwerk Hol presteerde deze compound toch heel best :) Helaas hadden ze per ongeluk de finale cake als eerste aangestoken. Die crackling waaier is erg vet hoor!

Dacht dat dit compound moest zijn. Is het niet echt. Lonten zitten ook nog eens heel onlogisch en zou met quickfuse moeten gaan rotzooien. Daar begin ik niet aan. Boel maar aan elkaar gemaakt en zie wel hoeveel vertraging er tussen de cakes zit.

20181230_194334.jpg

Vond het geen verkeerde box, maar zal hem niet nog eens kopen. Eerste twee cakes zijn niks bijzonders. Halen het niet bij Evo of Pangu kwaliteit (wat ik voornamelijk had). Die derde cake is echt geweldig. Echt flinke chaos. Los filmpje van alleen cake 3 erbij. Lijkt me wel wat als ze die los gaan verkopen...

Had het even gefixt, dank voor het melden.

Absoluut een aanrader voor de finale cake.. Maar wil je zo'n projectje schieten, ben je normaal natuurlijk in verhouding veel te veel geld kwijt en kun je beter voor een losse crackling bak gaan.

Back
Bovenaan