Laatste meterpakket ooit?

Ach.. hoe het oude jaren '90 meterpakket in mijn ogen het beste was en die al jaren niet meer geevenaard werd. Zonde zou het zijn als volgend jaar inderdaad al het consumentenvuurwerk verboden gaat worden. Dan wordt het toch een groter gemis.

Ach.. hoe het oude jaren '90 meterpakket in mijn ogen het beste was en die al jaren niet meer geevenaard werd. Zonde zou het zijn als volgend jaar inderdaad al het consumentenvuurwerk verboden gaat worden. Dan wordt het toch een groter gemis.
Eens, volwaardige grondbloemen en aardige fonteinen. Tijd geleden ;)

Stelt het tegenwoordig nog wat voor? Misschien dat er ik een ga kopen om eventueel te bewaren. Ook leuk voor mijn dochter van 4 om af te steken na 18.00 voordat ze naar bed moet.

Een meterpakket was vroeger juist leuk omdat ze rond de 20 euro waren. Huidige prijzen weet ik niet zo meer. Maar paar jaar terug eentje van China red gehad was wel een goed pakket toendertijd.

Die meterpakketten zaten altijd bommetjevol met leuke (nostalgische) items en lang niet altijd dezelfde artikelen! Volgens mij was de standaard richtprijs 25 gulden!

Dan had je ook nog die, Shanghai, Temple of Heaven en China town pakketten of 'groot sierpakket' zoals ik die kende! Die waren ook lekker gevuld!

Ik zal het missen, wat zeg ik, ik mis het al 30 jaar!!

Nee, niet over nagedacht en nu je dat zo zegt, ga ik bewust op zoek naar zo een pakket om nog even een keer dat gevoel te pakken ja. Kwalitatief allang niet meer te vergelijken, maar het gaat om de fun, stuk voor stuk afsteken. Ga voor mijn dochters een pakketje bestellen!

Back
Bovenaan