Laat je finale zien topic!

Echt een gruwelijke finale!

Leuke topic trouwens!

Dit jaar een karton Cairo + een karton Air Damage geschoten met een sunbeam 3 en een terremoto 1 sec. als extraatje. Was ook wel echt genieten.

Dikke finales zeg, had de mijne ook graag laten zien, maar bijna alle films zijn mislukt :no:
Het mobieltje droop van de regen, was zelf ook zeiknat maar heb alles achter elkaar doorgestookt.
Zat zo lekker in de vibe, dan vind ik genieten belangrijker dan de films, probeer altijd mn best te doen maar deze keer zat het niet mee.

Finaleblok.jpg

20231231_234702.jpg

Dit was mn finaleblokkie, Display Turbo Box gevolgd door 3x Cairo.
Fijne blokjes om aan te werken, zagen er allemaal zeer netjes uit.
De overgang was kneitervet om te zien, terwijl de DTB zn finale eruit spoot, begonnen de Cairootjes al te beuken. 3 stuks na elkaar om er lekker lang van te genieten, blokje liep supermooi door dus geslaagde finale :thumbup:

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke chaos in dit topic. Hier kan ook mooi wat inspiratie opgedaan worden.

Hoe zijn jullie tot de aantallen gekomen? Meer is niet per se beter, wel duurder. En je wil ook niet te weinig hebben. Dus hoe weet je nou of je 3 of 4 of 8 stuks nodig hebt?

Hoe zijn jullie tot de aantallen gekomen? Meer is niet per se beter, wel duurder. En je wil ook niet te weinig hebben. Dus hoe weet je nou of je 3 of 4 of 8 stuks nodig hebt?

Ja, dat is een lastige. Soms denk ik ook wel bij me zelf dat iets wel minder had gekund. Maar denk dat dat de verslaving/hobby ook is, jaar erop doe je het zo weer. Vaak koop ik zelf bv een karton van cakes, dus wordt de hoeveelheid cakes daardoor bepaald.

Ja zelfde als Omepje eigenlijk. O.a
de kartongrootte bepaald de hoeveelheid of bewuste setjes van 2 of 3 voor dubbel of schieten in een W shape.

Let niet op de kwaliteit, maar deze beelden kwam ik net tegen op mijn laptop. Ik dacht dat dit 2018 was.

Als het goed is zie je hier:
6x Whicked Whistle
18x cakes van de Mega 6 Star
8x Secret Salute

Helaas weinig van te zien door de rook, maar deze video geeft aardig de chaos weer.

Back
Bovenaan