Kuiper Koekange

Mooi dat veel nu weer recht getrokken is :)
Want kon toch slecht slapen door al die ophef.
Wat betreft G.O.E en China by night.
Morgen gaan wij vergaderen over hoe we dit probleem oplossen, dus horen jullie meer. Wij vervangen nooit producten zonder overleg. Dus wij nemen uiteraard contact op.

is er inmiddels al wat nieuws over een eventuele oplossing over de vervanging van de GoE en China by night?

Inmiddels hebben we de g.o.e en c.b.n geïnventariseerd en de contact gegevens van de betreffende bestellingen opgezocht. Aanstaande vrijdag bellen wij iedereen waar mogelijk is bij langs om een persoonlijk aanbod te doenbdit product te vervangen of geld terug laten storten.

Ondanks eerdere (negatieve) berichten van mijzelf toch weer een superdeal gemaakt dit jaar bij Kuiper-Koekange! Blijft een topzaak met ruim assortiment en goede korting. Hopen dat er een goede vervanging voor China by Night komt, had hem 5 keer :cry:

Net ook weer bij Kuiper geweest. Top voor elkaar daar. Johan en Ajo bedankt maar weer ...
Edit: en de rest van de mensen natuurlijk ook !

Laatst bewerkt:
Zo, vanmiddag mijn vuurwerk opgehaald bij Kuiper-Koekange. Wat een topzaak!!!:D Verreweg de beste vuurwerkwinkel waar ik ooit wat heb gekocht qua service. Bovendien ook nog 30% korting over alles en een collectie met alle topmerken.
Mijn bestelling stond al apart klaar en ik mocht zelf mee de bunker in om vervangers uit te zoeken voor missende artikelen. Allemaal leuke oude artikelen staan en kreeg minimaal 3 keer zoveel mee als wat er miste :D
Top geregeld Pyroguy, bedankt!

Prima prijzen en de bestelling klopte! Eén cake bleek niet leverbaar, maar daarvoor in de plaats twee prima vervangers gekregen.

Alleen ik heb vanmorgen helaas een half uur moeten wachten tot ik mijn bestelling kreeg nadat de bon was ingeleverd... Ik denk dat het beter zou zijn om een ophaalsysteem in te voeren à la Valk Nijverdal, dat werkt naar mijn mening toch beter.

Overigens heeft Kuiper wel een klasse assortiment!

Zo, vanmiddag mijn vuurwerk opgehaald bij Kuiper-Koekange. Wat een topzaak!!!:D Verreweg de beste vuurwerkwinkel waar ik ooit wat heb gekocht qua service. Bovendien ook nog 30% korting over alles en een collectie met alle topmerken.
Mijn bestelling stond al apart klaar en ik mocht zelf mee de bunker in om vervangers uit te zoeken voor missende artikelen. Allemaal leuke oude artikelen staan en kreeg minimaal 3 keer zoveel mee als wat er miste :D
Top geregeld Pyroguy, bedankt!

Netjes ! Helaas niet deze mooie korting mogen krijgen bij Kuiper dus niet geweest. Hopelijk tot volgend jaar :)

Succes nog met de verkoopdagen firma Kuiper !

Vanavond ook hier mijn vuurwerk opgehaald.
De bestelde Garden of Eden was uiteraard niet leverbaar, maar daarvoor de Golden Power en de Sky Palms gekregen. :)
Zat 1 klein foutje bij 1 van mijn bestellingen, namelijk een doosje Royal Thunder Smoke i.p.v. de Royal Thunder kanonslagen. Die snel omgeruild, was geen probleem. Verder helemaal perfect. :)

De hele vuurwerkhal vond ik dit jaar een stuk overzichtelijker dan de vorige 2 jaren dat ik bij Kuiper kom. Daarvoor mijn complimenten! :thumbsup:

Eddy.

Dit jaar voor het eerst een bestelling gedaan bij Kuiper. Deze vandaag opgehaald, wat en top service. De bestelling was netjes klaar en deze klopte. Dit is al iets dat ik niet gewent ben bij mijn normale dealer. Afijn, na het krijgen van mijn bestelling kon ik zelfs voor een nette prijs nog wat spullen uit de losse verkoop meenemen.

Al met al ben ik zeer tevreden over de afhandeling bij deze zaak! Het was het heen en weer rijden zeker waard en ik kom hier volgend jaar zeker terug!

Ook ik heb gisteren na tevredenheid mijn bestelling afgehaald.
Er miste alleen 1 gratis doos, deze heb ik gelijk kunnen ophalen zonder moeite.
Top service! Tot volgend jaar

Back
Bovenaan