Kruitstress

bij mij begint de stress ook flink te komen hoor! ben volgens mijn familie extreem vrolijk zonder dat ik er wat van merk. en het slapen begint ook al erg moeilijk te worden:). heb vanmiddag een aansteeklont aangestoken voor die heerlijke geur en heb er een kwartier met mijn neus bovengehangen echt heerlijk is dat!

kan me niet meer weerhouden.
had nog 150 babypijltjes over van vorig jaar en nu nog maar 25 (ach wat je leuk vind) lekker in het veld wat babypijltjes stoken en kan er weer tegen aan.zo niet dan:
ik word gek!!! gek zeg ik je!!

Wel een beetje last van zenuwen. Zo af en toe een tolletje oid afsteken stemt het gemoed weer rustig. Nog maar een paar daagjes....

Niet kunnen slapen, veel roken en af en toe klein grut afsteken mini strijkertjes van zena werken top : D

Slapen doe ik nog heel best. Heb voor vandaag in ieder geval wat geregeld om bezig te zijn. Lanparty met vrienden :D

Verdikkie, ik begin het niet meer te hebben, jongens! Zit aldoor lijstje te bekijken wat ik morgen overal nog wil bijkopen enzo...'t begint nu echt héél erg te kriebelen! Bedacht me dat ik alle lege wijnflessen e.d. gister heb weggekukeld: DOM! O freaking kruitstress!!! Toch maar Detonators en Rebels erbij, toch maar die ene fontein..en ooooow, toch nog Rocket Booms? Aaaaaargggghhhhh!!!!

:p

Ik kan gewoon echt niet meer slapen. Heb dus ook met me broertje afgesproken vannacht heel de nacht fifa te gaan doen! Morgen ochtend 7 uur me wekkertje voor de zekerheid en om half 8 de deur uit! Ben nu alleen maar aan het kijken wat ik morgen nog moet gaan halen. Elk uur verandert dat lijstje.

Zoveel mogelijk afleiding aan t zoeken, bijvoorbeeld wat klussen bij vrienden, of zoals afgelopen dagen wat foto's schieten van de sneeuw. Zit me de laatste paar uren vooral op te fokken hoe en wanneer ik die straat schoon krijg. Lijkt nog een hele opgave te worden, en kwam er zojuist ook weer achter dat ik de sneeuwschep 2 dagen terug gesloopt heb.
Steek ook af en toe wat klein vuurwerk af in de achtertuin, of test de kleuren van mn HD camera op balletjes uit een romeinse kaars.

Slapen ging tot vandaag toe nog redelijk prima. Benieuwd hoe dit aankomende nacht(en) gaat.

Verdikkie, ik begin het niet meer te hebben, jongens! Zit aldoor lijstje te bekijken wat ik morgen overal nog wil bijkopen enzo...'t begint nu echt héél erg te kriebelen! Bedacht me dat ik alle lege wijnflessen e.d. gister heb weggekukeld: DOM! O freaking kruitstress!!! Toch maar Detonators en Rebels erbij, toch maar die ene fontein..en ooooow, toch nog Rocket Booms? Aaaaaargggghhhhh!!!!

:p

Ik kan me hier helemaal in vinden word er gestoord van

Heel veel op VWC zitten, beetje babbelen :D Vaak een beetje buikpijn (waardoor ik veel ruften laat :O ) of hyper zijn vooral toen ik uiteindelijk besteld had

Ik kan gewoon echt niet meer slapen. Heb dus ook met me broertje afgesproken vannacht heel de nacht fifa te gaan doen! Morgen ochtend 7 uur me wekkertje voor de zekerheid en om half 8 de deur uit! Ben nu alleen maar aan het kijken wat ik morgen nog moet gaan halen. Elk uur verandert dat lijstje.

ach, 1 dingetje vergeten op dat lijste zal wel niet zo'n ramp zijn toch? Het gaat om het plezier. En nog veel plezier met fifa he :D

Godsamme, zit me hier toch te huften niet normaal..

Kan echt niet slapen helemaal niks,, ik overleef dit niet joh..

Back
Bovenaan