Kortingscode Vuurwerk4all

Hallo Allemaal

Vanaf zondag gaat de kortingscode voor 10% extra korting online.
We hebben dit besloten omdat we klaar zijn met het invullen van de webwinkel.

De korting geldt tot en met 30 november.
En wel op het hele assortiment.
Ook de actie artikelen en de op = op artikelen.

De kortingscode zal vermeld worden op de voorpagina van onze website www.vuurwerk4all.nl

En omdat wij nu bijna iedere zondag druk aan het werk zijn in de winkel kunnen ook de mensen die eens een kijkje willen nemen in onze winkel en een rondleidinkje door de winkel en bunkers willen dit vanaf zondag 14 november doen.

Dit kan wel alleen op afspraak.
Zo kunt u alles eens van dichtbij meemaken.

Met Vriendelijke Groet
Wim
Vuurwerk4all Leiderdorp.

De afstand is verder dan Lopik en vandaag de dag krijg je bij bijna alle winkels wel 10% korting. Althans voor mij, voor diegenen die er in de buurt wonen, geluksvogels:P

Moet zeggen dat jullie een breed assortiment aanbieden. van alles wat. Net als Herdervriend is het voor mij te ver vanuit BZO. Als ik daar in de buurt zou wonen zou ik met 1 winkel klaar zijn voor m'n gehele collectie want de diversiteit is top.

ook marketingtechnisch zit het goed in elkaar, goede acties, de munt is leuk bedacht en de website is zeer overzichtelijk en niet klaar met alleen vuurwerk maar een goede uitleg+foto's van de winkel.

Ik zou zeggen, ga zo door!

Hallo Allemaal
Bedankt weer voor de top reacties.

Volgend jaar gaan we ook een nieuwe winkel in Leiden openenen waar we dan weer andere collecties gaan voeren maar ook zeer zeker de top collectie's.

Wat betreft de kortingscode Deze is nu actief in de webwinkel op www.vuurwerk4all.nl

Waarom zo vroeg open zou je zeggen ?
Wij hebben een rubriek op = op vuurwerk en werden steeds gemaild he das leuk wanneer kan ik dat bestellen.

Aangezienw e niks meer aan de winkel hoeven toe te voegen hebben we besloten om deze gewoon open te zetten.
Dus iedereen kan gewoon vanaf nu bestellen.
Alleen voor de rubriek op = op en pakketje4all geldt natuurlijk op = op

Later nog even meer over de rondleiding in de winkel.
Want we moeten nog het een en ander inrichten.

Voor Poster Genius wat betreft de munt.
Deze gaan we ook na oud en nieuw het hele jaar verkopen.
Is voor sommige mensen misschien best handig als spaarsysteem.

Met Vriendelijke Groet
Wim Honsbeek
Vuurwerk4all Leiderdorp.

Back
Bovenaan