nick_2410 VWC lid Vandaag om 19:06 #21 Waltr zei: Waarom rij je zelf ff niet naar het zuiden. Gooi je het zo in je kofferbak Klik om te vergroten... Ik heb een tegoedbon bij Langenberg van 140 euro ik wil het graag daarmee verrekenen
Waltr zei: Waarom rij je zelf ff niet naar het zuiden. Gooi je het zo in je kofferbak Klik om te vergroten... Ik heb een tegoedbon bij Langenberg van 140 euro ik wil het graag daarmee verrekenen
the cigarman VWC lid 19 minuten geleden #22 Misschien is het handiger Langenberg zelf een e-mail te sturen. Je valt nu best op.