Kopen jullie nieuw of reeds bestaande producten.

Beetje van beide. Ben altijd veel te nieuwsgierig naar nieuwe spulletjes. En aangezien de dealer hier in de buurt voornamelijk china red en wolff verkoopt durf ik dat blindelings aan. Lesli daar in tegen... Paar jaar terug de eerste batch code red gehad(super) en afgelopen jaar de lesli batch. Man man man wat een treurige bedoeling was dat. Tempo het zelfde maar verschrikkelijk wat een plopboeketten.

Ik houd ook meestal vast aan bewezen goede producten om risico op tegenvallers te verkleinen. Je kan echter alsnog pech hebben soms

Ik ga voor alles wat ik mooi vind.
Oude en/ nieuwe producten of productie.
Ben wel blij dat ik voor een groot deel heb gewacht tot de demos.
Want dat kooiloze gepruttel er tussen is beschamend.
Ik ben nu zo blij met mijn keuzes.
Ik betaal nu wat meer omdat de meeste acties wel voorbij zijn.
Maar betaal liever wat meer dan minder en kooiloze nieuwe producten krijgen die niet best meer presteren.
Ik ga in vervolg zeker vaker op Save spelen!

Nieuwe producten deed ik al zelden vanwege de vaak te hoge prijs maar nu al helemaal niet meer wegens gebleken risico van afkeur van de producten die er juist uitspringen. Lekker outlet van oude voorraad. Nog enigszins betaalbaar, en zekerheid van uitlevering.

95% bestaande producten. Alleen qua echt klein spul neem ik wel eens wat nieuws.
Het risico op floppers neem ik niet!

Nieuwe producten deed ik al zelden vanwege de vaak te hoge prijs maar nu al helemaal niet meer wegens gebleken risico van afkeur van de producten die er juist uitspringen. Lekker outlet van oude voorraad. Nog enigszins betaalbaar, en zekerheid van uitlevering.

Dit is voor mij altijd de hoofdzaak geweest voor het aanschaffen van vuurwerk. Ben er jaren terug een paar keer mee in de "mist" gegaan en dat overkomt mij niet meer. En het feit dat het mega duur is geworden om een gok te nemen, dan zet ik dat geld liever op de toto in oid haha

Ik ben erg blij dat ik redelijk voor safe gegaan ben en bewezen toppers/ oude batches in bestelling heb staan. Ook een paar nieuwe producten wel, maar als ik alle nieuw langsgekomen productie zo bekijk verwacht ik hier maar niet teveel van.

Moet zeggen een combi van bestaand en nieuw. We gaan zien of t volgend jaar vooral bestaand wordt...

Na het Evo, Pangu en Vulcan debakel van dit jaar zal ik volgend jaar wel op safe spelen en proberen bewezen batches aan te schaffen.

Tja.. wanneer speel je op safe en heb je de beste 'waar'voor de beste prijs?

Ieder jaar bestel ik wel een paar nieuwe producten, maar dit wordt steeds minder. Te vaak teleurgesteld omdat het product toch anders was dan het 1e filmpje of gewoon ondermaats presteerde. Ik weet dat ik kritisch ben van nature uit, maar voor het geld wat er geinvesteerd wordt mag er wel iets geweldigs voor terugkomen.

Bewezen producten kunnen een jaar laten ook gewoon om zeep geholpen worden.

Komende jaren nog kritischer zijn voordat ik een bestelling plaats, en wellicht toch maar pas bestellen nadat er producten op demo's zijn geschoten. Dan maar iets duurder uit.

Eerder alleen maar producten die zich bewezen hadden en nieuwe producten die echt uniek waren. Dit jaar de gok genomen en bijna alleen maar nieuwe producten besteld. Brengt nu toch wel wat spanning na sommige beelden van afgelopen dagen.

Kom er weer even op terug gezien een aantal nieuwe producten van een betreffende organisatie komen.

Op de demo was dus te zien dat het eigenlijk gewoon slecht presteert, slappe hap gewoon.
Ondanks dat ik dus een x aantal nieuwe producten heb (zoals de gorgeous blue) vermaak ik me er vast wel mee maar zal het niet met 00:00 mee laten doen.

Zo zie je maar weer dat producten kopen op een gok slecht kan uitpakken, vooral als je zoals sommige op het forum meerdere producten hebt besteld die tijdens een demo gewoon slecht zijn. Zonde geld dus en een wijze les

Back
Bovenaan