Koop jij ook de laatste verkoopdag altijd nog iets extra's in?

Koop jij ook de laatste verkoopdag altijd nog iets extra's in?

• Ja zekur!

Stemmen: 50 35,5%
  • Af en toe

Stemmen: 57 40,4%
  • Nee, ik ben heel braaf!

Stemmen: 34 24,1%

• Totaal stemmers
    141
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cristaline

VWC lid
Hebben jullie dezelfde dwang om er toch nog iets bij te halen - wetende dat je eigenlijk al teveel hebt uitgegeven!?
En hoeveel extra geef je dan uit?

Ik zelf spendeer toch gauw zo'n 200 euro extra.:bonk:

Misschien staat dit niet in de juiste forum. Excuses.

Alleen als de weersvoorspellingen zeer gunstig zijn, zoals 2 jaar geleden bijvoorbeeld. Dan koop ik nog wel eens 2 of 3 kleine cakejes erbij, puur als zijnde stookvoer.
Rondom de 3 a 4 tientjes maximaal

Het lijstje voor de losse verkoop is dit jaar klein bij mij.
3x of 4x de Rocketboom pijlen pakket, afhankelijk van de prijs bij de lokale winkelier. En 2 of 3x de Awaken van Marijn/Witte.

Elk jaar komt er wel iets bij, meestal pijlen. Niet zo zeer voor het effect, maar voor het geluid van de stijgmotor:).

Meestal als blijkt dat het goed weer is toch mog wel paar kleine dingetjes of nog een extra 12 uur cake. En als je weer thuis bent nog meer twijfel om niet nog wat te halen haha.

Ik neem me elk jaar voor om niets bij te kopen. En ieder jaar mislukt dat plan weer jammerlijk. Geen enorme bedragen, meestal wat kleiner vooravond spul. Maar toch, ik kan me nooit inhouden.

Hier laatste dag altijd ff happy hour mee pakken. Kortingen tussen de 40/70 procent. Meeste leuke dingen zijn dan al wel weg voor happy hour, maar dat mag de pret niet drukken vind ik :)

Sws de laatste verkoopdag niet, ben dan veel te druk met het vuurwerk knuffelen dat al in huis is en alles voorbereiden. Wel komt er altijd tijdens het ophalen nog wel wat bij, die verleiding is toch echt niet te weerstaan, maar over het algemeen niet meer dan €15.

9 van de 10x wel ja haha meestal krijg dan wel wat met extra korting enzo en het blijft altijd leuk om shoppen in vuurwerkzaak ken je ook niet een heel jaar doen extra genieten

Hehe... vroeger ging ik vaak nog op 31 december naar de winkel als bleek dat die zonen van me toch sneller door hun voorraadje heen gingen...
Nu met de latere afsteektijd wordt mij veel geld bespaard! :p

Afgelopen 30 jaar niet meer gedaan. Budget is dan toch al op en verder geen tijd voor om dan nog even naar een winkel te gaan om wat in te kopen.

ja zeker, kids weten goed hoe krijgen we papa zover, is heel simpel doe je best op school doet mijn bankrekening goed voor jou.

inzet is pre, ja uiteindelijk is het na de 1e verkoopdag lekker om nog een x in de winkel te genieten.

is het dan goed weer dan kan mijn portemonnee erg gul zijn.

blijven je kinderen he

Ga nooit de 31ste heen, daar heb ik het te druk voor om nog wat dingen aanschaffen die vaak trouwens al in de dagen ervoor zijn gehaald.

Laatste jaren altijd een winkel in de buurt gehad die de laatste dag en vooral het laatste uurtje veel tegen dumpprijzen verkocht... En tja dat kan je dan natuurlijk nooit laten schieten.
Helaas is de winkel overgenomen en is er geen sale meer te bekennen dus zal dit jaar wel minder zijn maar betrap me er altijd wel op dat ik op de laatste dag toch nog een cake wil kopen die ik eerder nog niet aangekocht had :0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan