Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is bij mij beperkt gebleven, de kinderen wilden zelf nog wat klein spul kopen en toen kon ik het toch niet laten om er een Funke 5M GOLDFONTÄNEN-MIX bij te doen. Toch netjes al zeg ik het zelf :D

Vandaag 3 winkels afgegaan voor wat extra's wel doelbewust maar in alle 3 de winkels niet meer op voorraad :cry: nu twijfel of ik morgen 30 min enkele reis ga maken om te zien of ze in dat dorp er nog wel zijn. :bonk:

Tis een soort van ritueel geworden om tijdens elke afhaaldag wel even een winkel binnen te lopen om wat te kopen. Gisteren wat crackling grondbloemen en jumping jacks, vandaag wat knalcakes, morgen nog wat kleine cakes. Zolang het nog kan!

Hier mijzelf goed weten in te houden en alleen de bestellingen opgehaald. Wel heb ik een last minute bestelling geplaatst op 2e kerstdag met voornamelijk klein spul.

Was vandaag met mijn broer in de plaatselijke winkel en die had er toch wat meer last van... last minute Heisenberg en Luftblitz gescoord :bonk:

Herkenbaar.. heb zelf op tweede kerstdag nog een mai tai tailgate besteld...

De betere kerstkado's!

Ik heb em mezelf alvast kado gedaan voor mn 50e verjaardag volgend jaar mei :cool:

Kon het vanochtend niet laten om nog 6 doosjes Titanium Thunder Fountains mee te nemen bij de plaatselijke dealer.. Ik ging er eigenlijk uit voor Oliebollen en Appelflappen. :DMaar ja het bloed kruipt.

Belrondje gedaan:

Ultimate Chry: niet nog binnen
Katla on fire: overal foetsie
Cracker Fontänen: ook niet alsnog vrachtje binnengekomen

Dus de schoenen gaan uit en de benen omhoog, na boodschappen, ff xakkie chips scoren ofzo :bye:

Edit: oh lunchtijd, ff lekker saucijzsnbroodje enzo oven in pleurah

Adrenaline van Vulcan voor 45€ mee gekregen. Hadden helaas nog maar 1 staan. Final colorz en final gold ook maar meegenomen.

Gisteravond laat nog een bestelling gedaan en vanmorgen opgehaald bij vechtweelde! Dit is iets wat ik normaal gesproken niet doe, maar heb er geen spijt van! :)

Net nog een laatste bestelling gehaald en een winkel verderop had nog Höllenfeuers liggen dus daar nog ff snel twee pakjes van meegepakt

Hier vond ik de prijzen van de lokale dealer nog best te doen tijdens de reguliere verkoop. Special boxen van katan voor 84,95 bijv. en argento cakes voor 35,-. Was er 2 dagen geleden ook, inmiddels was er wel enorm veel uitverkocht. Bij de lokale intratuin krankzinnige praktijken. Alles was duur en wat nog niet was uitverkocht werd voor hele hoge prijzen verkocht met een lange wachtrij en een DJ die muziek draaide. XD

Vandaag niets meer bijgekocht uiteindelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan