Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wilde nog wat cat1 vuurwerk kopen bij Aldi en Big Bazar.
Maar daar is alles uitverkocht..

Ik had eind juni alles al compleet, met de verkoop dagen heb ik al 20 jaar niets meer gekocht.

Ja net nog een klapper gekocht omdat ik om 00.00 graag met een hoop lawaai begin .
Ik had al wel wat gekocht maar het was voor mijn gevoel toch nog te weinig .
Dat ga ik 2019 even over doen . :devil:

688.1488905106.jpg
Intratuin Rosmalen had nog deze Wheels of Fortune liggen voor 0.99 per setje van 3. Kon ze toch niet laten liggen.

2 pakjes Hammer ingeslagen! Drank halen in Duitsland. Knallen goed, 25 gram en zouden als effect salute hebben volgens de verkoper.
8F6474BF-AC5A-48C9-BA40-3FF64DE59008.jpg

Ik ben ook gezwicht voor de happy hour, Fireball Xtreme en een Double Demolution voor 30 euro gekocht.

montreal van vulcan nog meegepakt voor 90 euro.
wilde echt niks meer kopen maar kon de verleiding niet weerstaan :(

Was net bij de veiling van wagenvoort vuurwerk en was een beetje vaag je kon niet eens water waar je op zou gaan bieden. Gewoon omdozen van de cruel traction bijv gevuld met wat random cakes en fonteintjes en kleine meuk.

Op 31 december in de middag nog 50 kilometer gereden om daar de restanten van de Eccentric Shots op te kopen. Na een paar winkels gebeld te hebben kreeg ik eindelijk het goede nieuws bij Beekhoven Vuurwerk in Amsterdam. Deze winkel had nog een paar Eccentric Shots liggen dus die werden gelijk apart gezet. Ze hadden ook nog de Pooof! Thunderkings van Triplex in het assortiment dus daar ook een paar doosjes van apart laten zetten. Daar binnengekomen moest ik even vragen naar de eigenaar en al snel stond er een grote doos voor mijn neus. Voor een lage prijs kreeg ik alles mee en werd mij gevraagd of ik de Showtails ook had. Ik had 2 pakken er van besteld dus dat ook verteld. Alsnog kreeg ik een extra pak mee. Even staan praten over de geweldige kwaliteit van deze producten. Toen moest ik nog even wachten en kwam Jeffrey aanzetten met twee Sky Hunter en een Red Dawn van Broekhoff Vuurwerk. Deze moest ik dan ook maar even proberen. Uiteindelijk naar huis vertrokken met een hoop grote singelshots voor een geweldige prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan