Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja nu met het kooi verhaal ben je haast gedwongen als liefhebber om een cellenbetonblok in je tuin te plaatsen met vooraad voor jaren
Haha.. ik zie dit al helemaal voor me!

Ik bewaar eigenlijk nooit iets tenzij het echt echt slecht weer is. Maar dan vind ik gedurende het jaar wel gelegenheden om heel stiekem per ongeluk iets af te steken.

Dit jaar nog niet echt maar als de berichten over het verdwijnen vd kooien werkelijkheid wordt dat zal er volgend jaar nog wel een "uitloopjaar" zijn.
Denk dat het dan toch echt wel inslaan wordt.

Wil wel eens een product aanschaffen waarvan je weet dat het eruit gaat, maar niet al te veel. Gaat vaak om 1 a 2 dingen. Nu we weten dat de kooien er volgend jaar uit gaan maakt het wel heel lastig. Ene kant wil je goed in slaan, andere kant heeft het weinig zin. Kunt moeilijk een hele collectie een jaar thuis hebben staan en ook na volgend jaar baal je dat het niet meer te koop ik.

Wil wel eens een product aanschaffen waarvan je weet dat het eruit gaat, maar niet al te veel. Gaat vaak om 1 a 2 dingen. Nu we weten dat de kooien er volgend jaar uit gaan maakt het wel heel lastig. Ene kant wil je goed in slaan, andere kant heeft het weinig zin. Kunt moeilijk een hele collectie een jaar thuis hebben staan en ook na volgend jaar baal je dat het niet meer te koop ik.
Waarom is dat moeilijk?

Normaliter niet! Wil zo weinig mogelijk thuis hebben.

Afgelopen jaar een paar extra Cairo crackling gekocht voor dit jaar maar dat is het dan ook.

Wie wat bewaard, die heeft wat zeggen ze he. Zo heb ik nog een aantal toppers op de plank liggen en verspreid liggen. Maar dat heeft met name door de wind te maken tijdens de jaarwisselingen. Dit jaar 1 a 2 30mm boxen extra besteld voor volgend jaar, meer ook niet.

Alleen als een product er definitief uit gaat en ik er echt fan van ben, zoals de Ball Pythons. Ondertussen wel op helaas…

Ik heb de afgelopen jaren dat wel regelmatig gedaan, maar niet meer. Geeft teveel gedoe voor opslag, staat in de weg of je moet overal leuren voor een plekje voor je spullen. Er is altijd wel weer wat moois te krijgen, en jammer als je iets niet meer hebt maar daarvoor zijn de films ook natuurlijk. Kun je nog vaak nagenieten van je afgestoken spul.

Destijds wel wat single shots en pijlen bewaard, allemaal al op helaas. Wil het liefst niets bewaren - op wat soms wat bijzonderheden na dus. Zou het graag willen, maar mijn vrouw + beperkte ruimte zeggen anders. Ik ontken niet helemaal dat het daarom nooit is voorgekomen dat er nog wel eens iets op 1 of 2 januari de lucht is gegaan
hier in de straat. Door de wind de afgelopen jaren is het anders te zonde.

Alleen destijds wat extra singleshots ingeslagen. Verder doe ik dit niet, wil gewoon alles op hebben en niet iets hoeven te bewaren (op wat klein vuurwerk na). De verleiding is dit jaar wel groter natuurlijk door het kooien verhaal, maar nee dat zien we volgend jaar wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan