Koop jij al producten voor volgend jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Ik vroeg me laatst af..kopen jullie producten voor volgend jaar of wellicht ook nog de jaren erna?
Vorig jaar was er een storm op de single shots, die zijn dit jaar helaas niet meer te koop.

Hoe zit dit bij jullie?

Zeker. Bij heel goeie deals koop ik er een of twee extra voor het jaar daarop.

Vorig jaar 3x Breakout gekocht voor 100eu
Dit jaar een extra 300s en 400s displaybox voor volgend jaar gekocht. 120 en 150eu respectievelijk.

Afgelopen jaar wat extra doosjes Funke Hollenfeuer gekocht, heb nog 5 doosjes over .

Ook heb ik 2 jaar terug nog enkele Evolution Pro-Fire 30mm cakes dubbel kunnen kopen, vanwege de wind vorig jaar toch maar bewaard .

Voor dit jaar heb ik daarvan nog de Evolution Coco Blue , Golden Willows en Green Flashing .

Eigenlijk niet meer, houd meestal wel wat over of er moet een uitlopend mooi artikel zijn die scherp is geprijst.

Tegenwoordig niet meer. Jaren terug altijd wel, als ik iets voor een mooi prijsje kon krijgen nam ik wat extra mee om vast een start te hebben voor het jaar erop.

Een keer gedaan, daarna nooit meer. Het staat alleen maar in de weg en ik wil me niet zorgen hoeven maken of de omstandigheden wel goed genoeg zijn (droog genoeg, etc).

Laatste jaren schaf ik vaak iets aan voor het jaar erop. Voor mezelf maak ik de afweging of hij nog eens terug zal keren en of het dan ook voor die prijs kan. Probeer het echter niet te veel te laten oplopen.

Zou zomaar kunnen. Ben voor dit seizoen al geruime tijd klaar met de collectie. Mocht er in de aankomende maanden nog iets voorbij komen wat echt heel scherp geprijsd is, dan zal ik dat zeker aanschaffen en weg leggen(totaal geen moeite mee om dan te laten liggen).

Laatst bewerkt:
Eigenlijk niet maar...
Als ik kijk naar de afgelopen 2 jaarwisselingen met veel wind en regen
Dan zou het zomaar kunnen dat er al weer een aantal volgend jaar cakes en compoundjes zijn.
Soms moet je gewoon je aansteeklontje of aansteker opbergen en stoppen net stoken als t weer echt te slecht is.

Maar dit jaar windstil -6 en een laagje sneeuw dus ik koop niets voor volgend jaar

Nee, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er wat overblijft voor het jaar erop..
Oudejaarsdag / avond (en meestal beginnen we de dagen ervoor al) gaat gewoon alles in de brand.
Al moet ik de hele avond staan, alles gaat gewoon op :) ik heb geen ruggegraat om dingen te bewaren..

Eigenlijk niet maar...
Als ik kijk naar de afgelopen 2 jaarwisselingen met veel wind en regen
Dan zou het zomaar kunnen dat er al weer een aantal volgend jaar cakes en compoundjes zijn.
Soms moet je gewoon je aansteeklontje of aansteker opbergen en stoppen net stoken als t weer echt te slecht is.

Maar dit jaar windstil -6 en een laagje sneeuw dus ik koop niets voor volgend jaar
Laten we hopen dat het ook niet windstil is, al die rook dat blijft hangen is ook niet wat :p

Ik heb een tijdje terug wat bewezen toppers van Broekhoff/Magnum veilig gesteld voor volgend jaar. En dat is best een goede keuze gebleken...

Ik koop normaal niet specifiek iets voor een volgend jaar maar het is wel altijd lekker als je iets over hebt wat het jaar erop niet meer te krijgen is. Zo kan ik me bijvoorbeeld dit jaar nog een laatste keer vermaken met een Rat van CR. Helaas maar 1 overgebleven maar dat is toch beter dan niets.

Nee. Eigenlijk al jaren niet meer. Mocht het echt kakweer zijn dan wil ik de echt mooie/dure producten wel bewaren want dat is een beetje zonde maar verder koop ik niet voor volgend jaar.

Was niet de bedoeling maar heb ontzettend veel over van vorig jaar. Mezelf best goed kunnen beheersen dit jaar haha, maar blijft lastig. Heb alles moeten verspreiden bij meerdere vrienden 🤣

Tja nu met het kooi verhaal ben je haast gedwongen als liefhebber om een cellenbetonblok in je tuin te plaatsen met vooraad voor jaren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan