Viva la Bang VWC Moderator Forumleiding 29 jun 2025 #1 WIj hebben besloten om het kooi/geen kooi topic te verwijderen. Denk dat jullie de reden wel begrijpen..
WIj hebben besloten om het kooi/geen kooi topic te verwijderen. Denk dat jullie de reden wel begrijpen..
Clumsy VWC lid 29 jun 2025 #2 Passende profielfoto: Tabe! Viva la Bang zei: WIj hebben besloten om het kooi/geen kooi topic te verwijderen. Denk dat jullie de reden wel begrijpen.. Klik om te vergroten...
Passende profielfoto: Tabe! Viva la Bang zei: WIj hebben besloten om het kooi/geen kooi topic te verwijderen. Denk dat jullie de reden wel begrijpen.. Klik om te vergroten...
nick_2410 VWC lid 4 jul 2025 #3 Ik heb een vraagje misschien iemand die het weet. Gekooide 1.4g artikelen zijn toch het zelfde als 1.3g artikelen?
Ik heb een vraagje misschien iemand die het weet. Gekooide 1.4g artikelen zijn toch het zelfde als 1.3g artikelen?
Knettermans VWC lid 4 jul 2025 #4 nick_2410 zei: Ik heb een vraagje misschien iemand die het weet. Gekooide 1.4g artikelen zijn toch het zelfde als 1.3g artikelen? Klik om te vergroten... Aangezien de kooi bedoeld is/was om 1.3G artikelen af te schalen naar 1.4G is dat doorgaans wel het geval.
nick_2410 zei: Ik heb een vraagje misschien iemand die het weet. Gekooide 1.4g artikelen zijn toch het zelfde als 1.3g artikelen? Klik om te vergroten... Aangezien de kooi bedoeld is/was om 1.3G artikelen af te schalen naar 1.4G is dat doorgaans wel het geval.