Kölner Lichter [ 14-07-2012 ]

Zijn er mensen die al eens vanuit het park gekeken hebben? Is dat goed te doen? Wij zaten tot nu toe altijd aan de kant van de Dom, ter hoogte van de Bastei. Lekker met al die kraampjes enzo, maar al wel vroeg druk en het zicht niet altijd top. Hoe is dat in het park qua drankjes en drukte? En het zicht daar? Misschien willen we dit jaar dan wel aan die kant gaan zitten.

Laatst bewerkt:
ik zoek vervoer voor deze show , ik woon in nijmegen en den bosch :bonk: (lastig verhaal haha).
als ik met iemandt heen en terug mee kan rijden, dan betaal ik natuurlijk mee aan de benzinekosten.
stuur maar 'n pm als het bovenstaande 'n mogelijkheid is, je zou mij er erg blij mee maken.

:bye:

Filmpje van de finale van vorig jaar, de show duurt trouwens 30 minuten !!!

movie

jammer dat ze bij shows vaak muziek draaien ik vind dat echt but zoiets.meestal bij italiaanse shows niet ook niet bij spaanse mascletta's.
maargoed ben misschien de enige??:bye::bye:

Zijn er mensen die al eens vanuit het park gekeken hebben? Is dat goed te doen? Wij zaten tot nu toe altijd aan de kant van de Dom, ter hoogte van de Bastei. Lekker met al die kraampjes enzo, maar al wel vroeg druk en het zicht niet altijd top. Hoe is dat in het park qua drankjes en drukte? En het zicht daar? Misschien willen we dit jaar dan wel aan die kant gaan zitten.

2 jaar terug stonden we in het park. De drukte daar was niet normaal en het uitzicht ook niet al te geweldig.

Oke, niet echt een aanrader dus. Ik zal het eens overleggen met de rest, denk dat we gewoon weer aan de kade gaan staan bij de Bastei naast de biercarrousel :)

Wel jammer dat de weersverwachting niet al te best is...

Ook vanaaf te volgen via de WDR. Het programma start om 20.15 uur.

Live Unterhaltung (tt888, Tipp). In dieser Sendung: Deutschlands faszinierendstes Feuerwerksspektakel. Sie sind live mit dabei, wenn mehr als eine Million Besucher am Rheinufer den riesigen Konvoi aus 50 festlich beleuchteten Schiffen bestaunen, der die romantische Szenerie vorbei an der Kolner Altstadt und dem Weltkulturerbe Kolner Dom passiert. Moderation: Susanne Standl und Martin von Mauschwitz.

Bron

Bye the way, ze hebben ook een facebookpagina

jammer dat ze bij shows vaak muziek draaien ik vind dat echt but zoiets.meestal bij italiaanse shows niet ook niet bij spaanse mascletta's.
maargoed ben misschien de enige??:bye::bye:

Wel eens een pyromuscial van Goteborg gezien? Misschien veranderd dan je kijk, ben het wel met je eens dat vuurwerk met muziek storend kan zijn als er niet goed geschoten word:wink:

Deze show was op muziek zeker goed geschoten. Werd veel muziek gebruikt van de Keulse band die ook hun 40 jarig jubileum vierde. Kwam bommen veel variatie en werden op de muziekkeuze goed toegepast. Moet persoonlijk zeggen dat ik deze show1 van de betere shows vond die Weco tijdens de Kolner Lichter heeft geschoten. Even een kleine in site infomatie, aan deze show hebben 50 man meegewerkt. Ben benieuwd wat ze met het 13 jarig bestaan volgend jaar gaan doen. Ik begreep dat het naar de opera kant gaat.

Great, great show by Weco. Too bad for the crappy music in some parts, but pyrotechnically a very good performance!

mooie video's

Was zelf aanwezig en vond de show erg goed, hele mooie bommen en een lekker tempo erin.
en de finale was echt super. Net als de muziek keuze.
Ook heel veel geluk gehad met het weer want de vooruitzichten waren niet al te best.
Ook de WDR heeft de show mooi inbeeld gebracht, dat was een paar jaar geleden ook wel anders. heb hem vandaag even terug gekeken.

Volgend jaar staat het weer op de planning, maar eerst langs Düren op 3 augustus

Het was een zeer nette en vette show dit jaar! Weco heeft goed uitgepakt dit keer, echt beter dan vorig jaar. Mooie afwisselende thema's, topbommetjes erbij en er werd af en toe lekker doorgeramd. Hebben echt staan genieten. En gelukkig hebben we het ook droog gehouden ;)

Back
Bovenaan