Knock out XL

ylke

VWC lid
Artikelnummer:156
Artikelnaam: Knock out XL
Bruto Gewicht:Info volgt.
Netto Kruitgewicht:Info volgt.
Aantal Schoten:16 schots
Effectomschrijving:Woeste, met maximale burst gevulde, 16 schots knalkomeet met een variatie van rood en zilver, rood en groen, blauw en goud, paars en groen gekleurde kometen.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte:14 m.
Richtprijs:€ 12,95
Eenheid: 1 stuks.

O.a. te koop bij:[B]www.vuurwerkplanet.nl[/B]
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Copyright vuurwerkcrew.nl

Laatst bewerkt:
Kwam dit filmpje ook al tegen op de site van Lesli.. maar als ik het dus goed begrijp.. is dit niets meer of minder dan de MC Thunder in een ander labeltje!

Zit een flink tempo in zeg, als we naar de beelden kijken en die kloppen ziet het er zeer goed uit. :)

Je ziet hier de Midnight Miracle.

Wel kom ik tot de conclusie dat in de webshop van de winkel waar ik werk, de mc thunder er niet meer in staat.. maar wel de knock out XL en XXL.

misschien is er dus nog de mogelijkheid dat de Mc Thunder voortaan in het pakket zit voor de franchisers en dat de Knock Out XL en XXL de vervanger zijn voor Boerenbond/Welkoop, met dus hetzelfde effect.

Deze vandaag op de demo gezien. Het betreft hier absoluut de oude Mc Thunder.. en het is en blijft dus een goede knalcake met mooie mines.

Back
Bovenaan