Knock Out Double Demolition

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 167
Artikelnaam: Knock Out Double Demolition
Bruto Gewicht: 1008
Netto Kruitgewicht: 28
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: Single shot met dubbele titanium burstknal
Tijdsduur: 2 sec
Stijghoogte: 8 m
Richtprijs: 3,99

167_knock_out_double_demolition.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeet Niet, dat er nog steeds maximaal 2 gram knalsas in een singleshot mag zitten, dit wordt nu verdeeld over 2 knallen, dus niet zo heel spectaculair verwacht ik :)

We zullen zien... Ik hoop dat het iets wordt. Want die van schuurmans die vallen me nogal tegen. Daarbij is die titanium ook afwachten, want dit jaar roept iedere importeur dat, maar zul je zien dat bij de helft dat toch niet aanwezig is. Nogmaals laten we het hopen. Ik wil nog altijd een singe shot ala silver salute maar dan zonder die mine :p

"...met dubbele titanium burstknal"
Dat klinkt natuurlijk erg aantrekkelijk, en voor nog geen 4 euro gewoon de moeite waard om een pakje te proberen. Hoewel ik onderhand wel erg veel soorten Knock Out's moet proberen, want er is aardig wat bijgekomen wat betreft de Knock Out's dit jaar.

Nou ik vond het maar gevaarlijke dingen. Bij een hele hoop ging er maar 1 af. bij sommige knalde hij pas een paar meter boven de grond en soms al meteen vanuit de mortier. deze hoef ik nooit weer.

Nou ik vond het maar gevaarlijke dingen. Bij een hele hoop ging er maar 1 af. bij sommige knalde hij pas een paar meter boven de grond en soms al meteen vanuit de mortier. deze hoef ik nooit weer.

Inderdaad bij mij precies hetzelfde verhaal. Echt gevaarlijk deze dingen.

2mzbhqb.png

Slechte en gevaarlijke single-shots.
Bombettes knalden veels te vroeg en te laag boven de grond.
Van een "double demolition" was ook geen sprake, want er kwam telkens slechts één knal uit. Gelukkig een lange lont, en die heb je ook zeker nodig om op veilige afstand te komen...

Back
Bovenaan