Knisternder Funkenhimmel

Dit is echt een bak na me hart!
Prachtige kleuren. Genoeg afwisseling van effecten.
Duidelijke felle kleuren als thema.
En het tempo is ook zeer fijn!
Prijs is ook goed betaalbaar.
Voor mij is dit wel de beste nieuwkomer in tijden!!

Deze box moet zo snel mogelijk naar Nederland komen. Wat een geweldig product, fenomenaal kleurenwerk. Als deze in NL op de markt komt voor +- €100,- heb je zonder twijfel de compound van het jaar te pakken.

Deze staat bij mij met stip op nummer 1! Ik ga niet wachten tot deze in NL verkrijgbaar is voor wellicht wat meer geld dan de 100,- bij de oosterburen.

Maar wat een bak! Perfect voor in mijn regenboogproject.

Ik heb hem al bij onze oosterburen in bestelling staan, idem voor the gold blauer himmel. :handsup::handsup:

Prachtige box. Mooie heldere kleuren en mooie ice flower / ghost effect. Toevallig dat die 'Funke'nhimmel heet? :)

Dit is gefilmd op zeker 50 meter afstand. Maar het is echt een prachtige bak, de kleuren zijn subliem en hij bouwt ook goed op. Alleen de burst vond ik niet zo heel hard, maar misschien is dit een 1.4G box en dan was de burst wel prima voor die gevarenklasse. De finale salvo was wel hard, daar zaten wat salutes tussen volgens mij. Je koopt deze echt puur voor de felle kleuren, niet voor het geweld.

Zeer fraai hoor MasterBsc!

burst lijkt inderdaad iets tegen te vallen, daardoor de boeketten ook iets aan de 'laffe' kant. Had wat voller en ronder gemogen.

Maar wat een sublieme kleuren. Prachtige geniet box die niet misstaat om 0:30 als het buiten al wat rustiger begint te worden.

Back
Bovenaan