Knetterlint

Kon eind vorig jaar al bassie, begin dit jaar lagen ze niet meer in de winkel.
Ik denk dat ze nu wel weer terug zullen komen ja. Ik ga morgen wel even voor je kijken ;)

Denk dat je niet hoeft te gaan kijken.. ik werk al 6 jaar voor de boerenbond en hun marketing kennende zijn ze nog niet op de hoogte van het nieuwe vuurwerkbesluit aangezien het pas 2 dagen geldt.
De meeste boerenbonden verkopen volgens mij uberhaubt geen vuurwerk door het jaar heen, of het nu mag of niet..
Misschien dat dat dit of volgend jaar misschien nog wel veranderd als het zo'n ruime regeling wordt.

Bij koopjegadget.nl kun je knetterlinten bestellen. Ik vraag me nou af , juist de meest irritante dingen mogen ineens verkocht en afgestoken worden. Waarom dan geen tolletjes en die 4 Ass fonteinen ? Daar komt een hoop minder lawaai vanaf. Laat staan Flashing Demons. Ik zie de mensen/buren al gek worden van het geflits.

Ik ben er blij mee , maar of het nou slim is. Doe dan ander soort vuurwerk wat minder geluid produceert.

Bij mij doe ik het heel simpel. Ik loop naar de winkel op doe hoek,die rond o&n vuurwerk verkoopt, en vraag of ze nog iets van die kinderpakketjes, of wat dan ook! Werkt prima!

Ook maar een doosje van besteld op koopjegadget.nl. Deze verhalen hebben we wel nieuwsgierig gemaakt. Heb ze vandaag binnengekregen, en ze gaan inderdaad verrassend hard! Zeker met meerdere tegelijk xD

Ik moet zeggen dat ik ze een beetje tegen vind vallen. Knettert wel redelijk hard, maar niet bijzonder. Ook mis ik het fenomeel snelheid. Het waren nu meer losse knettertjes dan daadwerkelijk een reeks knetters. Jammer jammer jammer.

Latigo lint blijft toch favoriet.

Ben net even langs de welkoop geweest waar tot mijn grote verbazing alle dummies nog stonden (of alweer waren neergezet) o.0

Jammergenoeg nog geen categorie 1 vuurwerk in de winkel.

Ben net even langs de welkoop geweest waar tot mijn grote verbazing alle dummies nog stonden (of alweer waren neergezet) o.0

Jammergenoeg nog geen categorie 1 vuurwerk in de winkel.

zo raar is dat niet , vuurwerkplanet gaat online vanaf 1 november , dus is het logisch dat je ook al kan kijken in de winkel

had er in de middag de 31ste ook pak tegelijk aangedaan wat een herrie en rook wolk haha. :) Een toen ik wat klein los spul zat was o.a knetter ballen linten tollen en rotjes. Die los in een kooi lagen in een keer laten fikken wat een geweld. :)

Back
Bovenaan