Knetter King

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Knetter King
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 24 stuks
Effectomschrijving: De Knetter King is een fontein van de categorie F1 en is geschikt voor buitenshuis gebruik. Het effect bestaat uit een felle fluit en knetterende sterren.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €6,99

Aldi knetterking.JPG

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ik had ze vorig jaar niet, maar ik vind deze echt wel leuk! De fluit is behoorlijk hoog en schel, voel je echt even in de oren. De crackling is niet heel explosief, maar wel vrij langdurig. Knettert echt wel even door.

Ook vergeleken met de Big Bazar variant. Die fluit is wat minder schel, maar de crackling wat explosiever.

Heb ze dit jaar voor 3,99 per doos gekocht. Totaal 16 pakken gekocht voor mooi projectje om 12 uur. Beetje maximaal herrie maken.

Had deze vorige week al opgehaald bij Theo van Huet. Waren meedere winkels die ze al verkochten maar niet zo goedkoop. Was batch 2019.

Prima hoor net afgestoken maar dikke prima haalt t net niet bij de kogelblitz maar zeker goed te doen :)

Heb n batch 2018 meen ik, van elders dan Aldi, net getest en prima dingetjes, flink harde fluit en knetter

Vond afgelopen week tijdens het uitzoeken van mijn Cat 1, 2 doosjes Knetterkings uit 2017. Donderdag gaat de fik er maar eens in.:wink:

Hmm.. vraag me oprecht af hoe je zo'n fontein nu kunt aanpassen. Wanneer ik de filmpjes bekijk kan ik ook niet iets zien dat erop lijkt dat er aan de fontein is geknutseld. Wat dat betreft, goed gedaan! :)

Ben niet echt gecharmeerd van al het cat 1 spul, maar dat komt meer omdat ik er een klote gevoel bij heb , omdat we niet het andere mogen stoken. Maar bij deze heb ik wel zo iets van : hebbuh haha

Alles zeker compleet uitverkocht, of moet een gokje wagen bij de plaatselijke aldi hier ?

Back
Bovenaan