Nachtbrakerstopic 28-29 december 2019.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hierbij het nachtbrakerstopic van 28 op 29 december 2018. Hier kan je gezellig praten als je niet kan slapen naar de verkoopdagen toe. Gelieve NIET te posten voor 28 december 18:00 uur, pas dan is het avond.

Ik lees hier op vuurwerkcrew verhalen over 3 uur wachttijden bij diverse vuurwerk winkels. Ik zag op de verkeersinformatie de gehele dag de "vuurwerk file" op de a12 staan. Ik hoorde op de radio dat de omzet bij de vuurwerk winkels nog nooit zo hoog is geweest op dag 1 van de vuurwerk verkoop. Ik lees hier op vuurwerkcrew dat het chaos was bij de Kaufland. Ik lees hier op vuurwerkcrew dat de de afrit Emmerich in Duitsland bijna geheel vast stond vandaag. En ik lees hier op vuurwerkcrew dat het vuurwerk niet aan te slepen is en dat er op de eerste dag van de vuurwerk verkoop al bepaalde artikelen al zijn uitverkocht. Ik lees hier op vuurwerkcrew dat er op dit achterlijke tijdstip nog steeds mensen 2 a 3 uur op hun vuurwerk moeten wachten bij piroshop Arentz....
Kan iemand mij dan eens even uitleggen waarom de media dan zegt: Meer dan de helft van Nederland is voor een vuurwerkverbod?

sterker nog is sommige artikels wordt zelfs beweerd dat er een een omslagpunt is waarbij mensen zelf minderen met vuurwerk "omdat het niet meer van de tijd is"

Het is allemaal nepnieuws in de media!!! Deze zogenaamde journalisten drukken ons liefhebbers van het vuurwerk in een verdomhoekje, terwijl de feiten voor zich spreken!!!

Dat dacht ik dus ook martin1978. Zit net op twitter te kijken, #vuurwerkoverlast #vuurwerkverbod waren trending. Heel veel dezelfde tweets met slecht voor het milieu, dat harde geknal moet verboden worden, mijn hond, kat, cavia,muis,rat,olifant,krokodil zijn bang en zitten trillend in een hoek. ik zag zelfs "mortiergranaten" voorbij komen wat mensen zeiden. Veel mensen die maar dingen roepen, en de feiten rondom het vuurwerk niet kennen. Maar wel om 00:00 buiten staan of naar buiten kijken naar het vuurwerk en roepen ohhh wat mooi!!

We kunnen hier verder jongens, we zullen de posts uit het andere topic die eigenlijk hier horen nog wel verplaatsen.
Te laat geopend, maar openen om 03:18 is wel weer typisch voor een nachtbrakers topic natuurlijk.

Fijne nacht allen!!

het is denkik net als bij andere onderwerpen zoals de zwartepieten discussie dat vooral de tegenstanders iets van zich (willen) laten horen...

probleem is dat mensen die gefrustreerd of ergens tegen zijn graag willen klagen, dus zie je dat soort dingen vaak terug op internet en in de media...

nederlanders zijn over het algemeen wat minder snel geneigd om leuke dingen van de daken te schreeuwen :)

10u geslapen maar 't voelt niet als genoeg. Komende dagen gewoon weer 7u werkwekkertje, dus vandaag maar even "klussen" ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan