Knalvuurwerk en vuurpijlen verboden conform OVV-advies

Waarschijnlijk dat men 40gram typt maar het is gewoon 20 is. Wie gaat een pijl wegen tegenwoordig

Nee, hoor. Zijn gewoon 40 grams pijlen. Heb ze zelf afgelopen jaar af mogen halen. Ik ben overigens niet helemaal op de hoogte van de actuele Duitse regelgeving omtrent vuurpijlen, dus of het volgens de Duitse wet toegestaan is weet ik niet. Maar goed, betreffende winkel houdt zich überhaupt niet helemaal aan de regeltjes.

:p

Nee, hoor. Zijn gewoon 40 grams pijlen. Heb ze zelf afgelopen jaar af mogen halen. Ik ben overigens niet helemaal op de hoogte van de actuele Duitse regelgeving omtrent vuurpijlen, dus of het volgens de Duitse wet toegestaan is weet ik niet. Maar goed, betreffende winkel houdt zich überhaupt niet helemaal aan de regeltjes.

:p

Gelukkig maar. Mij hoor je niet klagen. Ik heb ze besteld en hoop dat ze gewoon worden uitgeleverd.

Het is zo dat komend jaar het jaar van de waarheid gaat worden, dit weet ook VWD vandaar dat ze stoppen met knal en pijl. Wellicht zit er ook nog wel een financiële reden achter dat het te weinig oplevert. Er is van beide wat te zeggen natuurlijk.
Het is natuurlijk wel jammer, las vandaag ook dat er in Polen iets veranderd is qua sterkte van het knalvuurwerk.

Back
Bovenaan