Knallenkaart: meld hier overlast van vuurwerk

Wacht maar, dalijk stat er ineens een verbeterde versie online.

Maar dat is dan prima toch?

Kritiek op het gebrekkige kaartje was immers de lading vd gestuurde mails.
Tegen de intentie vd ‘knallenkaart’ is geen verweer geweest om de simpele reden dat zoiets totaal kansloos geweest zal zijn.

Men is gewezen op het kaartje vol gebreken...en of dat er toe heeft bijgedragen dat ze het voor nu off line hebben gehaald, een betere versie maken of het er voor dit jaar bij laten, is voor ons verder geen discussie meer waard.

Hoi , er kwamen helaas teveel onzinmeldingen binnen. Mogelijk komt de kaart later (of volgend jaar) terug als het technisch beter in elkaar zit.

aldus de bron.

Die zee knallen en die op de zuidpool hebben hem de das omgedaan :P

Precies Laurence.
Nadat ze erop gewezen waren.:wink:

Echt hé, jij hebt lopen vissen bij de redactie?! OMG!:D

Maare, nu je gemerkt hebt dat het wel degelijk kan helpen, is het wat als jij dat ‘poesje artikel’ op je neemt?
In de chat vanmiddag waren ze daarover eensgestemd.
Zal top zijn man.
Kan evt ook samen als je wilt, we kunnen wel een vastberaden iemand zoals jou gebruiken.

Precies Laurence.
Nadat ze erop gewezen waren.:wink:

Echt hé, jij hebt lopen vissen bij de redactie?! OMG!:D

Maare, nu je gemerkt hebt dat het wel degelijk kan helpen, is het wat als jij dat ‘poesje artikel’ op je neemt?
In de chat vanmiddag waren ze daarover eensgestemd.
Zal top zijn man.
Kan evt ook samen als je wilt, we kunnen wel een vastberaden iemand zoals jou gebruiken.
Volgens mij hadden ook zonder een mailtje de onzin melding wel kunnen zien, want had er zelf al op dag 1 van geplaatst ;p

Heb je überhaupt een reactie terug gehad ? Zo ja kan je die delen want dat zou een mooie indicatie zijn dat ze zoiets serieus nemen

Heb je een link?
Heb een berichtje gestuurd. Kreeg dat als reactie terug.

Laurence 20 minuten nadat de eerste mails verstuurd waren, was het off-line gehaald.
Daarmee is voor ons de kous af.

Het is niet eens bij ons opgekomen om daarna bij de redactie te gaan vissen hoe ze daar toe gekomen zijn.

Maar deze actie staat niet op zichzelf zoals elders in dit topic door iemand anders al aan jou Laurence is duidelijk gemaakt.

Echter dwalen we nu teveel af Laurence, het is tenslotte geen ‘overtuig Laurence topic’.

(Als je het ‘poesje verhaal’ op je wilt nemen, laat je dan horen in de chat.)

Laurence 20 minuten nadat de eerste mails verstuurd waren, was het off-line gehaald.
Daarmee is voor ons de kous af.

Het is niet eens bij ons opgekomen om daarna bij de redactie te gaan vissen hoe ze daar toe gekomen zijn.

Maar deze actie staat niet op zichzelf zoals elders in dit topic al aan jou Laurence is duidelijk gemaakt.

Echter dwalen we nu teveel af Laurence, het is tenslotte geen ‘overtuig Laurence topic’.

(Als je het ‘poesje verhaal’ op je wilt nemen, laat je dan horen in de chat.)
Gaat alles wel goed ? Niet teveel je druk maken he.

Ik neem aan dat als je serieus wordt genomen je tenminste wel een antwoord terug had gekregen zoals ik dat wel meteen kreeg. ;)

ik vind het wel grappig, men doet wat grappige onzin meldingen een andere stuurt een serieus mailtje dat het door die meldingen doorgestoken kaart is en het artikeltje verdwijnt. Maaaaaar ze geven wel aan dat het mogelijk terugkomt maar hoe dan ?

Je kan het niet waterdicht maken en elke melding controleren of het wel terecht of echt is zonder er fysiek bij te zijn. Niemand gaat het hoe dan ook controleren.

Ik neem aan dat als je serieus wordt genomen je tenminste wel een antwoord terug had gekregen zoals ik dat wel meteen kreeg. ;)

Naar welk adres heb jij je mailtje gestuurd?

Back
Bovenaan