Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het een gemiste kans. Het idee van dit filmpje is leuk, maar het schiet zijn doel voorbij. Had een betere acteur ingehuurd en minder onwaarheden verteld, en het filmpje komt veel beter aan.
Idd een tenenkrommende gemiste kans.
En schadelijk voor de pro-consumenten vuurwerk lobby want:
Als de anti-vuurwerk lobby zou willen, kunnen ze met wat feiten zo aantonen dat Tim keihard staat te liegen.
Wordt er eindelijk iets gedaan om de onzin rondom legaal Nederlands vuurwerk op te heldere en gaan we hier een beetje lopen zeiken dat ze niet alle feiten van illegaal vuurwerk juist hebben....
Wat willen ze doen dan? Aantonen dat illegaal professioneel vuurwerk niet altijd een massa explosief is? Waarom zouden die partijen dat willen doen![]()
Ik doelde niet op de feiten wbt illegaal vuurwerk, maar op de feitelijke onwaarheden die hij staat te verkondigen wbt legaal consumenten vuurwerk.
Met de boel voorliegen, gaan we het niet winnen, eerder “nog” sneller verliezen.
Maar ik begrijp je irritatie...
Welke onwaarheden over legaal vuurwerk dan?
Serieus?!
Dank je de koekoek!
Serieus?!
Dank je de koekoek!
Als je niet met argumenten kan komen dan mag je lekker ophoepelenkinderachtig gedoe heeft niemand wat aan.
Argumenten die onze passie kunnen schaden omdat de anti-vuurwerk lobby ook meeleest, ga ik hier natuurlijk niet melden.
Laurence je hebt PM.
Ik kom binnenkort graag eens bij je thuis langs om jou tot in detail het begrip “vrijheid van meningsuiting” uit te leggen, als je er daarna nog behoefte toe hebt, kunnen we het dan ook nog wel ff over Tim hebben.
Jij wil het persoonlijk maken en mij opleggen wat ik wel en niet op dit fora mag zeggen en daarom leg ik jou op mijn beurt het 1 en ander graag even persoonlijk uit.
Kan jij er daarna mee doen wat je wilt!
Jij wil het persoonlijk maken en mij opleggen wat ik wel en niet op dit fora mag zeggen
Argumenten die onze passie kunnen schaden omdat de anti-vuurwerk lobby ook meeleest, ga ik hier natuurlijk niet melden.