Knall und Fall

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 315
Artikelnaam: KNALL UND FALL
Bruto Gewicht: 1,750gram
Netto Kruitgewicht:495gram
Aantal Schoten: 50 sh
Effectomschrijving: Nieuw 50 shots cakebox met verschillende kleurrijke boeketten die in een rap tempo wordt leeggeschoten. (Telt niet mee voor gratis vuurwerk)
Tube diameter: 18mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: 40sec
Stijghoogte: 40 meter
Adviesprijs: €39,99
Voorverkoopprijs: €27,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl

315_knall_und_fall_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit dan de 500 grammer voor hun 12,5 jubileum? Er kwam een 500 grammer voor 12.50 :angel:

Als ik het me goed herriner wel inderdaad, bezoek is alweer even geleden:bonk: Maar als je de prijs ziet zal het deze moeten zijn. Hoe dan ook, zeer interesant.

Tja, vind hem als liefhebber van siervuurwerk niets aan, maar als ramcake scoort hij goed.

Chaos, rommelig. Voor dat geld wel erg leuk om (in meervoud) de straat even op stelten te zetten.

Een beetje vlees noch vis. Het is net met automotoren: tegenwoordig is het allemaal een 1.2tje waar zoveel mogelijk uitgeperst wordt. Maar dat haalt het bij lange na niet bij een 2liter of meer. Dat gevoel heb ik nu erg bij Rubro: 16, 18 en 20 mm slaat de klok en dan graag ook zoveel mogelijk. Maar dat haalt het niet bij een goede 25 of 30 mm blok. Waarom allemaal zo downsizen?

Nu ik wat ouder wordt laat ik dit soort potjes lekker liggen, zelfs voor 5euro. Misschien wel leuk voor een ander.

Ik had best nog wel hoge verwachtingen van deze cake (die na de demo van Rubro al wat waren geslonken), maar de beelden kunnen me niet echt bekoren, zelfs niet voor 12,50.

Ik vind dit mager, rommelig, saai en standaard. Ik zie de 10gr kruit per 18mm tube overigens ook niet echt terug. De prijs is voor mij het enige positieve wat mij betreft.

Wellicht, maar het is 20mm, dus niet de beste prijs/kwaliteit 500 grammer denk ik. Denk dat daarvoor de Supercell/Warlord of de Redneck Revolt eerder in de aanmerking zou komen. Die zijn voor 30 schoten 25mm, 450+ gram een euro of 11-14 in de freakacties.

Back
Bovenaan