Knalkoning Oss

ze geven wel mooi en echt vuurwerk weg in de voorverkoop alles van royal

en ze leveren tenminste wat je besteld dat doet orthen niet

en meesten producten zitten op de minimale verkoopprijs

Mag ik vragen waar je op doeld als het over Orthen gaat?
Naar mijn mening worden er altijd mooie en nog betere vervangers gezocht zo nodig.

Super winkel met geweldige service! Ze hebben veel topproducten voor een goede prijs. Daarnaast had ik een verkeerd product wat qua naam op een ander product leek, maar deze werd alsnog voor mij bezorgd na 1 belletje :)

Mooi assortiment weer dit jaar, ook leuke op=op aanbiedingen en gewone aanbiedingen.
Houden de site ook goed bij met of iets op voorraad is of niet, zodat je niet voor verassingen komt te staan bij het ophalen.

Dit jaar voor de eerste x een bestelling gedaan bij knalkoning.
Nette prijzen en mooie site. Ben benieuwd de 29ste.

Goed geregeld hier, alles wat besteld was werd ook uitgeleverd. Door twee personeelsleden werd ook alles nagekeken of het compleet was, en hielpen me ook netjes met het inladen. Top winkel

Net maar even mijn eerste bestelling gedaan om zeker te zijn dat ik de Transbomber heb. Er staan ook al weer nieuwe aanbiedingen op. En veel nieuwe dingen dit jaar. Heb ook 2 verschillende oude draaizonnen besteld, die heb ik lang niet afgestoken. Site zag er weer goed uit zoals altijd

Hebben ze hier nog speciale (voorverkoop) aanbiedingen?
Heb al wat Witte-spulletjes besteld hier en heb nog wat budget voor mooie aanbiedingen.

Leuke winkel met aardig personeel wat je graag helpt. Ik kwam voor de 2” fall out, werd netjes gemeld dat die er niet (meer?) waren. Vriendelijk personeel.

Back
Bovenaan