Knalgoed pakt uit!!

Inderdaad deze hebben echt betere kwaliteit dan mijn 3 inch die ik geschoten heb afgelopen oud en nieuw en ze waren ook van lidu maar die krengen gingen me toch hoog :( En daardoor was de knal en boeket ver te zoeken !4 " vond ik ook slecht. Misschien waren het oude ofzo.

Ja inderdaad, de 4 inch waren ven Explode en de 5 inch van lidu.
Was ook erg tevreden over de kwaliteit van de shells!

Compilatie van de masclleta is trouwens gemaakt. We willen echter nog 1 camerastandpunt hebben waaar de rook goed op te zien is. Wat denken jullie. NU al uploaden of wachten tot alle beelden compleet zijn?

Ja inderdaad, de 4 inch waren ven Explode en de 5 inch van lidu.
Was ook erg tevreden over de kwaliteit van de shells!

Compilatie van de masclleta is trouwens gemaakt. We willen echter nog 1 camerastandpunt hebben waaar de rook goed op te zien is. Wat denken jullie. NU al uploaden of wachten tot alle beelden compleet zijn?

Nu al uploaden!! :D Nee, kan nog wel ff wachten hoor.. :p

Ik ben zeker benieuwd !! Maar het mooiste is toch om nog even te wachten met de beelden laat ons nog even in spanning afwachten !! Dat zou ik doen

Benieuwd ben ik zeker, dus ik zeg uploaden:p.
Maar dat moet je zelf bepaalen, als jij denkt dat het met de andere camera er nog beter uit ziet moet je nog even wachten.

Jaaa ik ben ook erg benieuwd naar jullie reacties!

Ik zal even overleggen hoelang het maximaal duurt vooor ik de beelden heb. Als dit te lang is upload ik hem gewoon.

Vanavond zal ik zeggen hoe en wat.

Mooie compilatie. Hoeveel buizen heb je tot je beschikking?

Verder vraag ik me af of je af en toe inzoomt op de shell. In mijn ogen is dit zeer onrustig of ik verbeeld het mij alleen maar.

Ik heb vandaag geen gehoor gehad van de persoon die de laatste filmpjes zou sturen. Wanneer ik morgen middag geen gehoord heb gehad dan komt de MASCLETA al online! Ik kan ook niet meer wachten haha.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Is het een idee om dan later ook nog het andere camera stanpunt appart te uploaden?

Dat kan altijd natuurlijk, het is jouw feestje, maar ik vind het altijd wel leuk om iets uit verschillende camerastandpunten te zien.

Helaas is het gister niet gelukt om hem te uploaden. Youtube deed zo traag.
Vandaag heeftie er ook 5 uur over gedaan, maar dan is hij er ook eindelijk.

De knalvuurwerk compilatie van 2011-2012.

Veel kijk plezier en laat maar weten wat jullie ervan vinden.

Tip: Kijk hem op full screen in 1080p!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ik gister maar wachten en wachten.... Komt die niet!
Haha nee hoor ik snap het. De laatste tijd ook erg veel problemen met uploaden. Maar je filmpje maakt het wachten helemaal goed!
Top en bedankt voor het delen!!

Ja vooral het uploaden van die compilaties van 10-15minuten duren een paar uur bij mij. Maar gelukkig staan alle compilaties nu online en hoeven we alleen nog wat losse videos te uploaden.
Bedankt voor je reactie.

Back
Bovenaan