Kluck Bussum & Dikke bertha.

dingodile

VWC lid
Hi guys, even 2 snelle vragen. Op Google kan ik alleen vinden dat klück in Bussum permanent gesloten is. Vorig jaar heb ik daar nog het een en ander gekocht. Dit jaar wilde ik dat weer doen. Omdat mijn vriendin groot fan is van dikke bertha, ben ik op zoek naar dat pakket en waar ik die kan bestellen. En omdat ons dochtertje 1 wordt op 1 januari ( mega goede reden om vuurwerk te kopen) wilde ik dit als verrassing doen. weet iemand waar die nu dan nog wel te koop zijn en weet iemand ook of ik die nu al kan bestellen? Liefst in de buurt van Hilversum.

Naar mijn mening is dikke Bertha een lijn van Broekhoff. Aangezien vuurwerkexpert nog niet online is moet je daar misschien even op wachten en dan een dealer in jouw buurt selecteren of ze zo iets dergelijks hebben. En misschien is er op t forum een winkelier die je kan helpen. Succes in ieder geval!

Mss moet je ook deze site ff in de gaten houden! www.vuurwerkexpert.nl Gaat binnenkort weer open! Staan ook verkooppunten aangegeven bij jou in de buurt! Je kan straks bijv. bestellen uit de Dikke Bertha lijn en ophalen bij jou dichtstbijzijnde afhaalpunt!

Klück Vuurwerk is zeker niet gesloten, enkel de ijzerwarenhandel bestaat niet meer. Iedereen is gewoon dit jaar weer welkom! :wink:

Dikke Bertha is inderdaad een lijn, dit jaar verkopen wij enkel de twee pijlenpakketten van Dikke Bertha. De twee sierpakketten hebben wij ook alleen met een ander label. Deze verschijnen ook spoedig op de website http://www.kluck.nl.

Ik kan bevestigen dat wij een alternatief van de dikke bertha pakketten hebben opgenomen. Dit alternatief is, zo is ons verzekerd, kwalitatief beter. De twee dikke bertha pijlen pakketten staan
wel gewoon in de folder.Hoe het google verhaal is ontstaan is mij een compleet raadsel maar ik heb het vorige week ook gezien en actie ondernomen. De tijden die op google staan zijn niet geheel juist kijk op de site voor de juiste tijden.
Mocht dit bericht als reclame worden gezien meld dit dan even dan zal dit in de toekomst niet meer gebeuren.

Back
Bovenaan