Kleine matjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

vin

VWC lid
Ik heb zojuist de folder van Intratuin gekregen, volgens mij is de Intratuin best goed qua vuurwerk en ook best goedkoop.

Link naar hun shop:
http://www.intratuin.nl/vuurwerk/

Nou ben ik opzoek naar kleine matjes, net als de ladycrackers.
Hoe kunnen deze nog meer heten?

Ze hebben bij de Intratuin Astro Crackers, maar dat zijn gewone rotjes of?

116.jpg

Je hebt ook van die kleine ladycrackers, deze bevatten vaak 20 of 40 shots. ze knallen niet hard. Je kunt beter de 90 shots nemen.

Toch zijn ze wel leuk, maar dan paar pakjes bij elkaar te leggen. Ze zij trouwens niet per stuk te koop. Ze gaan per set van 12 of 20 meen ik. Kosten ook maar ekele euro's:wink:

Ik kocht ze ook eerst altijd, vorig jaar toch maar niet gedaan want moest van mijn vader besparen:shocked:

En zo geweldig vind ik ze ook nou weer niet, om ze percee te moeten hebben.

Had er wel een paar van 180 schoten, scheelt weer zo'n hele heksenkring maken. Maar de knallen redden het niet tot de Kanonslagen. De 180 bij ons bestond trouwens uit twee van 90 schoten, daar kwam ik achter nadat ik hem had opgehangen en hij precies op de helft stopte en ik een groen Visco- lont zag hangen.
Als je ze echt leuk vind moet je gewoon een 2000 klapper halen voor 12,50 en die kapotknippen. Scheelt wat geld.

Qua prijs zit je meestal niet verkeerd met de 90 shots matjes, en je hebt er een stuk veiligere dingen mee. Het is geen echt snellont, maar zo'n lont is nog steeds een stuk sneller dan het normale visco.
Hou het dus maar bij de 90 shots.:wink:
:bye:

Die lady-crackers zijn echt lachen! Ze zaten dit jaar in een pakket van Broekhoff meen ik.. (ik had ze zelf niet, maar een vriend van me had ze)

De 90 schots matjes zijn ook leuk ja, maar toch brengt een heksenkring leukere dingen mee (maken:D)..

Ja, een heksenkring is leuker, heb er vorig jaar een 90 shot matje gekregen van iemand, was in een paar seconden afgelopen, en met alle knallen in de buurt enzo, niets tot bijna niets van te horen....

Ze hebben bij mijn dealer van pyro power lady crackers van 40 schots:D
per 10 : 1.75 euro.
Ik neem hier dus een paar doosjes van en ga ze doorlonten;) leuk voor in de ochtend ofzo. Maar voor de harde knallen hoef je ze idd, niet te kopen.

Maar even over die astro crackers, ik had die vorig jaar bij een winkel zeiden ze dat het een klein matje was, hij zei de verkeerde naam en ik had het doosje nog niet gezien.
Maar, ik vond ze niet erg goed mijn knaonslagen van black smith die waren harder!
En het is ook te duur, voor 50 stuks moet je 2.25 euro betalen!

Die dingen vind ik wel tegen vallen had ze gekocht vond het echt 3x niks en idd ze waren erg duur ... De kanonslagen waar 5 per pak in zitten zijn veel beter :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan