Kleding + dummie, Moet weg voor 21 Aug!

Het gene wat er nu nog opstaat is nog in mijn bezit. Ondertussen ben ik ook al heel veel kwijt aan andere liefhebber en houd ik dit topic up to date. Ik heb geprobeerd het aan een liefhebber kwijt te raken. Maar na morgen gaat het toch echt de grote grijze bak in helaas.
Waarom zo haast was je al 3 jaar geleden al van plan

Toen omdat ik mijn hele grote verzameling van de hand deed wegens veranderen van mijn interesses, en nu moet het snel omdat ik alles opruim ivm een verbouwing en ik hier van af wil.

En eigenlijk ben ik gek ook dat ik hierop antwoord... wat maakt het jou uit dat ik 3jaar lang mijn verzameling aan een liefhebber probeer af te geven in plaats van het gelijk weg te gooien...:bonk:
Maar goed bedankt voor de interesse.

Toen omdat ik mijn hele grote verzameling van de hand deed wegens veranderen van mijn interesses, en nu moet het snel omdat ik alles opruim ivm een verbouwing en ik hier van af wil.

En eigenlijk ben ik gek ook dat ik hierop antwoord... wat maakt het jou uit dat ik 3jaar lang mijn verzameling aan een liefhebber probeer af te geven in plaats van het gelijk weg te gooien...:bonk:
Maar goed bedankt voor de interesse.
Ja vindt ook raar na 3 jaar 🤣🤦‍♂️😒🤗

Back
Bovenaan