Klarenbeek OVK 75 jaar

pyromaniac

VWC lid
19 augustus 2007 werd er vuurwerk show gegeven voor de afsluiting van de OVK Kermis & om het 75 jarige bestaan van OVK (Oranje Vereniging Klarenbeek)

op 1e gezicht leek het geen mooie show te worden maar wat zielig prut.. maar vergis je niet! de flowerbeds deden het werk met de peony's gold fish, salutes enzo :)

toppie! moest wel 30km fietsen vanuit Arnhem richting Apeldoorn & dan uit eindelijk naar Klarenbeek

maar ik vondt moeite wel waard :) heb heerlijk lopen genieten en we stonden vrij dichtbij ook :cool:

De film:

http://www.crazyfireworks.nl/movies/2007/klarenbeek-ovk-75jaar.wmv

Geschoten door: Wagenvoort

Ik was er ook samen met een buurjonge. Vanuit ons standpunt vond ik het enigszins tegenvallen. Het idee om het vanaf 2 locaties af te schieten kwam voor ons niet tot zn recht. Na het zien van jouw filmpje snap ik waarom Wagenvoort het zo heeft aangepakt. Het publiek vanaf de kermis stond er ongeveer recht voor, zodat het een mooi geheel vormde. Ook de muziek was bij ons niet zeer aanwezig, maar dat is ook logisch.
Het viel me op dat enkele blokken (dezelfde) zeer laag knalden, het leek op ongeveer 2 inch effecten.
Als je mijn filmpje ziet, zal je het wel snappen wat ik bedoel.

Het begon overigens half 12 (zucht) in plaats van 11 uur.

Het filmpje kan je *HIER* downloaden.

grtz Lev-he

PS. ik heb wat zitten testen met instellingen op de pc, dus het filmpje is niet op optimale kwaliteit.

ik zelf vondt het een mooie show,

en verder de flowerbeds waren ongeveer 2,5" en ja knalde wel laag maar dat mag niet baten.

verder de muziek was wel ok.

en ja de show begon half uur later dan planning was wegens de vuurwerk inspectie het niet eens was met de opstelling van de flowerbeds omdat die veel te dichtbij de publiek was gezet moesten ze het naar achter plaatsen en verder was er nog wat controlles aangang en gingen ze nog fijn verder kletsen.

vondt wel jammer dat half uur later duurde..
want ik zelf was pas rond uur of 02:00 uur thuis.. (moest 30km terug naar arnhem fietsen)

Pyromaniac en Lev-He

Bedankt voor jullie filmpjes
Ik vind het toch wel een sterke show hoor.
Er zit een heerlijk strak tempo in de show en laat ons vele mooie dingen zien.
Prachtige mines,roman candles, en de diverse blokjes en shells.
Persoonlijk vind ik de muziek niet zo, maar dat is een kwestie van smaak.

:bye:

Back
Bovenaan